Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
*Avautuu*

Itseasiassa tahmaa tää sivu vaikka käytössä on kaistaa vaikka kuinka paljon ja tietokonekin on kampaamolaatutasoa.
Laitan nyt tän viestin ihan vaan siksi, että päästään seuraavalle sivulle. Jos on asettanut viestien lukumääräksi 50 per sivu.

Lunssila

Well-known member
Eiköhän tuo ole edelleen se normaali tapa ja ainoa oikea. Kaikki muut jaottelut ovat epänormaaleja ja kerettiläisyyttä.
Ei. Oikea kombo on 40 viestiä/sivu, allekirjoitukset piilossa, toikin uusin viesti ensimmäisenä ja Törni iggessä.

burb

.
Asiksella kuitenkin niin moni oli oikeassa asetuksessa (allekirjoitukset poissa, Törni piilossa) joten no further actions.
No voi vitun vittu.
Pikkasen riskillä tietysti vedin, siltä pohjalta että mä olisin selänpesuringissä niin paljon korkeammalla että voisin sivusta huutelemalla sanella banneja Asisiille mutta nyt kosahti riski omille nilkoille. Tämmöinen tappiohan syö arvovaltaa. Olis ehkä pitänyt laittaa suoraan Yllikselle, niin olis saanut vähän lisää nasevuutta toimintaan. Siinäkin on omat riskinsä: nykyään aina kun meikä sinne postailee asiallista kommenttia niin saan vastineeksi modeilta vain vittuilua. Oikeutettua? Kyllä. Reilua selänpesurinkiläisille? Ei.
Tätä pitääkin miettiä nyt huolella että miten mä hoidan tän kotiin. Jossa olen. Nyt. Omassa. Ni.

Jellinek

Banned
Sijainti
Tiimarin tasavalta
Sunnuntai-klassista

Apocalyptican Wagner reloaded -projektilevyltä

livejulkaisun ainoa varsinainen Wagner-cover:
Lentävä hollantilainen
-vaikka Wagneria on natsi-säveltäjänä pidettykin (ei tosin elänyt enää natsien hallintokaudella), on hänelle nykyisin perustettu jopa Israeliin "fan club", vaikka siellä mestarin musiikki oli pitkään kai kielletty:
https://plus.google.com/111211878814892470736/about

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Witchcraft - Legend

Ruotsalaista kampaamotason hevirokkia. Black Sabbath tulee ainakin mulle mieleen. Kuunnelkaa ite.
Mulla tuppaa menemään toi Witchcraft ja toinen aikalailla saman genren yhtye Graveyard keskenään sekaisin. Hyviä molemmat, jälkimmäisestä tykkään ehkä ihan pikkasen enemmän.

Nyt Kingston Wall: Trilogy, sit Kingston Wall: Real Live Thing 1 ja Kingston Wall: Real Live Thing 2

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Itselleni tuosta Witchcraftin biisin introsta pärähti oitis mieleen Immortal ja (hetken mietinnän ja selaamisen jälkeen) heidän rallinsa nimeltään Tyrants.
Ihan erilainen riffihän toi on, mutta on siinä kyllä paljon samanlaistakin. Avatkaa ne vaikka eri välilehtiin ja kuulosteltaa vaikkapa kymmenisen sekuntia ensin toista ja sitten ekaa.

Loppubiisithän sitten onkin ihan erejä.

Lunssila

Well-known member
Itselleni tuosta Witchcraftin biisin introsta pärähti oitis mieleen Immortal ja (hetken mietinnän ja selaamisen jälkeen) heidän rallinsa nimeltään Tyrants.
Ihan erilainen riffihän toi on, mutta on siinä kyllä paljon samanlaistakin. Avatkaa ne vaikka eri välilehtiin ja kuulosteltaa vaikkapa kymmenisen sekuntia ensin toista ja sitten ekaa.

Loppubiisithän sitten onkin ihan erejä.
Onhan tossa vähän samaa. Eri kuuloiset kitarat tekee kanssa vähän eroa. Mulle taas tuli tosta Dystopian alusta Kingston Wall -vibat.

Mutta niinhän se varmaan on, että kaikki hyvät riffit ja melodiat on jo keksitty.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Kingston Wall: Real Live Thing 3, sit Kingston Wall: Trilogy alternate mix ja Kingston Wall: Bonus