Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

  • Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
No ensinnäkin, levy on enemmän Matti Mikkolan levy, kuin Piip Willbörgin.

Tuntuu kolisevan. Toista kertaa kuuntelen parhaillaan läpi ja tässä on niin paljon kaikkea, että kestänee hetki ennenkuin avautuu kunnolla.

Mutta siis jo 1,5 kuuntelukerran jälkeen tämä toimii kyllä.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Black Sabbath Vol. I - IV. Vuosikausiin en ole kuunnellut, mutta nyt on sopivan sateinen päivä. Kevät näyttää enemmän syksyltä. Musiikki käy siis hyvin keliin.

Jännä että musiikki kirvoitti muiston. Nuorena miehenä minulla oli tyttöystävä, vakaasti ja vakavasti uskovainen kaunotar, joka pelkäsi Black Sabbathin levyjäni. En tiedä miten hänet oli aivopesty, mutta oikeasti tilitti moneen otteeseen että ei tykkää ollenkaan kun minulla on nuo levyt. Tyynnytelläkseni häntä soitin levyiltä sitten ne muutamat instrumentaalihempparit ja en mitään muuta. Sain jonkinasteista hyväksyntää, että ei nyt sataprosenttisen pahuuden kanssa olla tekemisissä tämänkään bändin kanssa.

Kerranpa sitten kävi niin, että levy jäikin päälle soimaan kun punkkaan hyppäsimme. Tyttö oli todellakin uskovaista uskovaisempi, mutta tuolla osastolla hyvin vinkeä. Visersi että haluaa kokeilla anaaliyhdyntää. Tuumin että Yeah, Hell Yeah, ja gentiilisti tunkin etusormeni haluavaan aukkoon. Tunsinpa sitten toisen nivelen kohdalla että täällä on jotakin mikä ennenminkin olisi tulossa ulospäin. Vieläkään en käsitä miten hän ei sitä itse tajunnut tai tuntenut.

Huono hetki, paha paikka ja äkkiä tilanteesta ulos. Muutin jutun lennosta aivan toisenlaiseksi ja menin pesemään sormeni. Ikinä en sanallakaan vihjaissut miten koin ja mitä koin, herrasmiehenä pelin loppuun pelasin. Tyttö varmaan arveli, että arkajalkailin jotenkin, ja niinhän se oli mutta vain molempien vuoksi.

Black Sabbath levyyn 4 asti oli huippumusaa, mutta jossakin mielessä aina vähän paskanhajuista. Opetuksena tässä on vain se, että jos se olisi ollut Nick Cave, kuten hän halusi kuulla, niin olisin kait antanut mennä vaan.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Sepi on outo ukko. Kaksi kertaa olen miehen livenä nähnyt. Ensimmäisellä kerralla oli tylsä, jäyhä jököttäjä, joka tuntui kammoksuvan lavallaolemista ja vilkuili ujona vain mikkiin vailla puhettakaan välispiikeistä. Toisella kerralla oli lunki ja itseironinen huulenheittäjä, joka heitti rentoa läppää yleisön kanssa. Toisella kerralla tosin pääsi piiloon kitaransa taakse, joka saattoi olla luontainen ja turvallinen olotila. Ekalla kerralla säestäjänä oli oikea yhtye.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Jälleen kerran kuuntelit. Jälleen kerran laulussa sekaannuttiin eläimiin.
Hehta paskaa ja kirnullinen kusta juu. Biisi ei voi olla läpeensä paha, jos se kertoo elukoiden nussimisesta. Missäs mun pässi...jaa tuolla juu ->
 

hippi

Well-known member
Liittynyt
13.4.2009
Viestit
2657
Gary Numan - Down In The Park

Seesteinen biisi, johon sanoitus tuo synkeämpää kontrastia.

Lyrically the song crystallized the dystopian science fiction concept that was the basis of the Replicas album. Heavily influenced by such writers as J.G. Ballard and Philip K. Dick, it tells the story of a futuristic park in which Machmen (androids with human skin) and machines rape and kill human beings to entertain spectators who, along with their numerically-named robotic "friends" ("Down in the Park, with a friend called Five"), view the carnage from a nearby club ("Zom Zoms").
(Lähde: Wikipedia)
 
Ylös