Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Luulin että nää on ihan FW...pellejä mutta hieno hard rock biisi!

http://www.youtube.com/watch?v=FjUsxjksC9M

Acapulco - Los Bastardos Finlandeses

Riffit ja kaikki istuu just niin kuin pitää! Karhea laulu kruunaa kaiken.
Ekan kerran kun kuulin olin varma että on joku ulkomainen bändi.

Nurtsi

Registered Loser
Tässäpä yksi historian rumimmista levynkansista ikinä. Onneksi sisältö on edes vähän parempaa.

SamiJ

Well-known member
Luulin että nää on ihan FW...pellejä mutta hieno hard rock biisi!

http://www.youtube.com/watch?v=FjUsxjksC9M

Acapulco - Los Bastardos Finlandeses

Riffit ja kaikki istuu just niin kuin pitää! Karhea laulu kruunaa kaiken.
Ekan kerran kun kuulin olin varma että on joku ulkomainen bändi.
Eihän noi bändin jäsenet mitään ihan aloittelijoita rokkihommissa olekaan...

Toissa kesänä tsekkasin kyseisen pumpun livenä. Ei sinällään mitään tajunnanräjäyttävää meininkiä eikä tämä Los Bastardos Finlandeses oikein meikäläiseen kolahda, mutta kyllähän Twist Twist on kannumies vailla vertaa.

SamiJ

Well-known member
Antti Tuisku on kyllä ihanan naisellinen mies.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Alkaa toi nuorimmainenkin jo oppia tavoille. Ihan pienestä pitäen (hyvä sanoa noin, kun neiti on alle vuoden ikäinen) se on jamitellut musan tahdissa ja heiluttanut päätä eestaas, kuten oon opettanut, mutta äskettäin kun neitiä syötin, niin hyvä että syöttötuoli pysyi pystyssä kun tämä biisi alkoi:

Motörhead - R.A.M.O.N.E.S.

Alkoi kädet ja jalat huitomaan ja pää meni edestakaisin, ja tuolista piti oikeasti ottaa kiinni kun se ryskäs sen kanssa. Ja ihan totinen ilme koko ajan päällä.
Olen hyvin ylpeä myös tästä saavutuksestani.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Alkaa toi nuorimmainenkin jo oppia tavoille. Ihan pienestä pitäen (hyvä sanoa noin, kun neiti on alle vuoden ikäinen) se on jamitellut musan tahdissa ja heiluttanut päätä eestaas, kuten oon opettanut, mutta äskettäin kun neitiä syötin, niin hyvä että syöttötuoli pysyi pystyssä kun tämä biisi alkoi:

Alkoi kädet ja jalat huitomaan ja pää meni edestakaisin, ja tuolista piti oikeasti ottaa kiinni kun se ryskäs sen kanssa. Ja ihan totinen ilme koko ajan päällä.
:thumbup:

Nyt Can: The Lost Tapes, eka ykköslevy, sitten kakkoslevy ja lopuksi yllättäen kolmoslevy

Örfil

Guest

Tuon Lemmyn kaulakorun sai aikanaan muuten Suomen AUK:sta. On tallessa. En tiedä saako enää.