Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Olin muuten järkyttynyt että tuota versiota ei löytynyt tuubista.Etkö näe että tanssin sakset selässä?
Mutta tämän päivän biisi: http://www.youtube.com/watch/?v=tbNlMtqrYS0&feature=youtube_gdata
Olin muuten järkyttynyt että tuota versiota ei löytynyt tuubista.Etkö näe että tanssin sakset selässä?
Mä olen saletti, että tuo on Otto Hokkasen lempiyhtye.
Mites luulisit? Et kyllä ikinä arvaa! No tietysti samalla tavalla kuin Canista Entombediin.Miten Entombedista loikataan Mana Manaan?
Niimutkun näin ton Canin tuolla Hankintoja-säikeessä, mutta Entombedia en.Mites luulisit? Et kyllä ikinä arvaa! No tietysti samalla tavalla kuin Canista Entombediin.
Sekä ihan hyvin.
Juu siis näiden uusien hankintojen kanssa menee kuuntelut siihen malliin, että jos ei kolmea levyä tule ostettua niin sitten jatkan settiä vanhemmista hankinnoista ostojärjestyskuuntelulistan mukaan. Ja on aikoinaan tullut Entombed ja Mana Mana peräkkäin hankittua...Niimutkun näin ton Canin tuolla Hankintoja-säikeessä, mutta Entombedia en.
Ai, jotenkin muistin, että aakkosjärjestyksessä menet...Juu siis näiden uusien hankintojen kanssa menee kuuntelut siihen malliin, että jos ei kolmea levyä tule ostettua niin sitten jatkan settiä vanhemmista hankinnoista ostojärjestyskuuntelulistan mukaan. Ja on aikoinaan tullut Entombed ja Mana Mana peräkkäin hankittua...
Joo. Aakkosjärjestyskuuntelu pyörii pääsääntöisesti vielä jonkin aikaa, mutta uusien hankintojen kohdalla pomppaan aina hetkellisesti hankintajärjestyskuunteluun.Ai, jotenkin muistin, että aakkosjärjestyksessä menet...
Jotain tuohon. Kerran nähnyt Euro-Sepin shown. Jotenkin tuntui ettei veikko ollut ollenkaan mukana esityksessä. Taisi olla uran loppupuolta. Mutta kaikilla muilla oli hauskaa!