Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt YUP: Vapauden kaupungit, sit Zabriskie Point - Soundtrack ja Z-Salamapartio: Vol. 1

Tää kolmikko onkin sitten aakkosjärjestyskuuntelun viimeinen. Puolitoista vuotta siinä meni.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Alkaako homma nyt uudelleen alusta vai meinaatko jotain muuta kehitellä? (esim. laivanrakennusta)
Hankintajärjestyskuuntelua jatkan muutamasta eri kohdasta ja uusia hankintoja siinä seassa ja sitä rataa. Ihan pariin vuoteen en varmaankaan aakkosjärjestyksessä kuuntele uudelleen.

Laivaprojektit etenevät kanssa omalla painollaan vähitellen. Niissäkin on monta eri kohtaa, joita voi rakennella, hyvä jättää joku paikka lepäämään aina välillä ettei ala liikaa kyllästyttää saman kohdan pähkäily.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Pojatin tulevalta levyltä:

Pojat - Mie en tunne mitään

On kyllä varsin mittavan uran tehnyt suomipunkin parissa toi Miika Söderholm. Muutaman vuoden tauko Ypö-viiden ja Pojatin välissä, ja välillä enemmän tai vähemmän hiljaiseloa jälkimmäisen bändin kanssa, mut muuten aktiivisena vuodesta 1977 saakka.
Hieno biisi! Kiitos linkistä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onneksi olkoon.
Kiits. Jännä fiilis on tavallaan kun ei ole aakkosjärjestystä määräämässä kuunteluja. Edellisen vastaavan aikoihin oli vielä sen verran vähemmän levyjä, ettei hommaan ehtinyt tottua ihan samaaan malliin kuin nyt tän uusimman vedon kanssa.

Aisla

högt över molnen
Sijainti
play//repeat
Mando Diao - Strövtåg i hembygden

Pakko myöntää, että aika epäilevällä kannalla olin kun ensimmäisen kerran luin Mando Diaon levyttävän ruotsiksi. Ja vielä vanhoja runoja. Mutta, mutta... Väärässä olin, onneksi, ja hyvältähän tuo kuulostaa.

aakkosjärjestystä määräämässä kuunteluja.
Eikö aakkosjärjestyksessä levyjä kuunnellessa ikinä tunnu siltä, että ei yhtään huvittaisi kuunnella vuorossa olevaa levyä? Itehän kuuntelen musiikkia niin paljolti fiilispohjalta, ettei mikään aakkosjärjestyksessä kuuntelu ikinä onnistuisi...

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Eikö aakkosjärjestyksessä levyjä kuunnellessa ikinä tunnu siltä, että ei yhtään huvittaisi kuunnella vuorossa olevaa levyä? Itehän kuuntelen musiikkia niin paljolti fiilispohjalta, ettei mikään aakkosjärjestyksessä kuuntelu ikinä onnistuisi...
Ei oikeastaan. Jokusissa vaiheissa havaitsi kyllä sen, että jonkusten yhtyeiden tuotanto on aika samantapaista alusta loppuun. Mutta sitten kun siirtyi aakkosjärjestyksessä seuraavaan artistiin/yhtyeeseen, niin meno muuttui toisinaan kovastikin erilaiseksi.

Siirryin aikoinaan (eikä edes ollut kuin hiukan päälle 100 levyä siihen aikaan) kuuntelemaan levyjä joko hankinta tai aakkosjärjestyksessä kun huomasin viettäväni melkein enemmän aikaa hyllyn edessä miettimässä, että mitähän kuuntelisi seuraavaksi, kuin mitä itse levyjen kuunteluun kului.

Aisla

högt över molnen
Sijainti
play//repeat
Siirryin aikoinaan (eikä edes ollut kuin hiukan päälle 100 levyä siihen aikaan) kuuntelemaan levyjä joko hankinta tai aakkosjärjestyksessä kun huomasin viettäväni melkein enemmän aikaa hyllyn edessä miettimässä, että mitähän kuuntelisi seuraavaksi, kuin mitä itse levyjen kuunteluun kului.
Kuulostaapas tutulle. Pitäisköhän sittenkin alkaa aakkostamaan tota levykasaa... :eek:

Hankintajärjestyksessä kuuntelu voisi ollakin ihan mielenkiintoinen kokeilu toteutettavaksi joskus. Eiköhän sen järjestyksenkin vielä suurimmilta osin muistaisi.

burb

.
Ihan kuin mä olisin kuullut tuon biisin aiemminkin. Tai sitten se oli joku muu saman musatyylin biisi.
No en mä viitsi enempää irvailla kun noin muuten olen luonteeltani aika miellyttävä ja runsas.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Minulla on etikkainen kainalo. Kurkut muhimaan sinne, niin saa leivän täytettä.