Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Aika kiven alla (eli kalliita) tuntuvat Death In Junen julkaisut olevan mitä oon asiaa tiedustellut. Vielä isomman kiven takana ovat Coilin levyt.

Nyt The Nights of Iguana: The Story of The Nights of Iguana 1986-90, sit Brendan Perry: Eye of the Hunter ja Pharaoh Overlord: Lunar Jetman

Nurtsi

Registered Loser
Aika kiven alla (eli kalliita) tuntuvat Death In Junen julkaisut olevan mitä oon asiaa tiedustellut. Vielä isomman kiven takana ovat Coilin levyt.
Joo, en minäkään ole noita nähnyt. Tuotakin kuuntelin spotifystä.

Nurtsi

Registered Loser
Spotify on saatanasta.

Tämä sen sijaan on parhauden ylimessä:
Miksi? En minä ole artisti tai levy-yhtiö. Ja tuo Crack the skye oli pettymys.

Ja nyt lähti tämä soimaan:

Viimeksi muokattu:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Miksi? En minä ole artisti tai levy-yhtiö.
No, itse en tykkää soittolistasoittamisesta, jota useimmat Spotifyllään harrastavat.

Helvetinmoista säätämistä tuollaisen käyttäminen, eikä äänenlaatu ei päätä huimaa.

Ja sitten siinä on vielä se, että mun mielestä artistille kuuluu korvaus kun musiikkiaan kuunnellaan. Jonka lisäksi mun mielestä kuluttajan pitäisi olla aina valmis maksamaan siitä, jos tahtoo musiikkia kuunnella.

Mutta toki tämäkin mielipide on väärä ja väärin ilmaistu.

Nurtsi

Registered Loser
Ei, kyllä se on aivan oikea. Minäkin tykkään kuunnella ihan albumi kerrallaan yleensä, mutta löytyy sieltä aika massiivinen soittolistakin jota soitetaan shufflella ja löydetään aina välillä joku unohtunut kipale.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Tangerine Dreamin The Electronic Journey -boksin ensimmäinen levy ja sit loput yhdeksän

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tämä sen sijaan on parhauden ylimessä:
Miksi? En minä ole artisti tai levy-yhtiö. Ja tuo Crack the skye oli pettymys.
No, itse en tykkää soittolistasoittamisesta, jota useimmat Spotifyllään harrastavat.

Helvetinmoista säätämistä tuollaisen käyttäminen, eikä äänenlaatu ei päätä huimaa.

Ja sitten siinä on vielä se, että mun mielestä artistille kuuluu korvaus kun musiikkiaan kuunnellaan. Jonka lisäksi mun mielestä kuluttajan pitäisi olla aina valmis maksamaan siitä, jos tahtoo musiikkia kuunnella.

Ei, kyllä se on aivan oikea. Minäkin tykkään kuunnella ihan albumi kerrallaan yleensä, mutta löytyy sieltä aika massiivinen soittolistakin jota soitetaan shufflella ja löydetään aina välillä joku unohtunut kipale.
Minä ja minun känninen copypasteamiseni. Frontsideollieta samointein soimaan, mutta niin nääs... Mastodon on hyvä ratkaisu levylautaselle, koska minulle on heidän pelipaitansa tietämättäni. Olenhan ornari.