Aika kiven alla (eli kalliita) tuntuvat Death In Junen julkaisut olevan mitä oon asiaa tiedustellut. Vielä isomman kiven takana ovat Coilin levyt.
Joo, en minäkään ole noita nähnyt. Tuotakin kuuntelin spotifystä.Aika kiven alla (eli kalliita) tuntuvat Death In Junen julkaisut olevan mitä oon asiaa tiedustellut. Vielä isomman kiven takana ovat Coilin levyt.
Miksi? En minä ole artisti tai levy-yhtiö. Ja tuo Crack the skye oli pettymys.Spotify on saatanasta.
Tämä sen sijaan on parhauden ylimessä:
No, itse en tykkää soittolistasoittamisesta, jota useimmat Spotifyllään harrastavat.Miksi? En minä ole artisti tai levy-yhtiö.
Ei, kyllä se on aivan oikea. Minäkin tykkään kuunnella ihan albumi kerrallaan yleensä, mutta löytyy sieltä aika massiivinen soittolistakin jota soitetaan shufflella ja löydetään aina välillä joku unohtunut kipale.Mutta toki tämäkin mielipide on väärä ja väärin ilmaistu.
Eri mainiosti kerrottu.Kai watches the solo and smiles, thinking: "This is my legacy"
Ei varmaan... En uskalla kokeilla.Ei jää soimaan päähän...
Tämä sen sijaan on parhauden ylimessä:
![]()
Miksi? En minä ole artisti tai levy-yhtiö. Ja tuo Crack the skye oli pettymys.No, itse en tykkää soittolistasoittamisesta, jota useimmat Spotifyllään harrastavat.
Helvetinmoista säätämistä tuollaisen käyttäminen, eikä äänenlaatu ei päätä huimaa.
Ja sitten siinä on vielä se, että mun mielestä artistille kuuluu korvaus kun musiikkiaan kuunnellaan. Jonka lisäksi mun mielestä kuluttajan pitäisi olla aina valmis maksamaan siitä, jos tahtoo musiikkia kuunnella.
Mutta toki tämäkin mielipide on väärä ja väärin ilmaistu.Minä ja minun känninen copypasteamiseni. Frontsideollieta samointein soimaan, mutta niin nääs... Mastodon on hyvä ratkaisu levylautaselle, koska minulle on heidän pelipaitansa tietämättäni. Olenhan ornari.Ei, kyllä se on aivan oikea. Minäkin tykkään kuunnella ihan albumi kerrallaan yleensä, mutta löytyy sieltä aika massiivinen soittolistakin jota soitetaan shufflella ja löydetään aina välillä joku unohtunut kipale.