Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Viikate: Kaunis kotkan käsi, sit Viikate: Surut pois ja kukka rintaan ja Viikate: Leimu

SamiJ

Well-known member
Siinäpä oiva bändi vuosien takaa joka on jäänyt unholaan tyystin. Saas nähdä toimiiko yhä yhtälailla kun niinä ihanina ensirakkauden hetkinä kun pääsi vähän pelaamaan sormipeliä ja Lullacry raikasi Opelin stereoista.
Tossa just kattelin ko. pändin uusimpia tuotoksia Youtubesta. Kaameeta shaissea. Lullacryn kaks ekaa levyä joskus 2000-luvun taitteessa (kera eri laulajan, Tanjoja molemmat) oli ihan vitun kovaa settiä tuolloin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Siinäpä oiva bändi vuosien takaa joka on jäänyt unholaan tyystin. Saas nähdä toimiiko yhä yhtälailla kun niinä ihanina ensirakkauden hetkinä kun pääsi vähän pelaamaan sormipeliä ja Lullacry raikasi Opelin stereoista.
Toimi!

Mielialani ja päällimmäiset muistoni juuri nyt:
-Opel Astra Sport
-Lullacry
-Kaunis blondi
-Tissit
-Sormipeli
-Ennanaikainen ejakulaatio

Törni

Well-known member
Mä olen kuullut, että yhdellä laivassa olisi ollut yskä. Lisäksi kaverin kaveri kertoi, että joku israelilaisotilas oli kuulemma kompastunut hänen jalkaansa.

Eli vituiksi meni ja homma on taas pakotettu väkisin. Kamalaa hommaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minun kohdallani Lullacry ei väräyttänyt viisaria tai mitään kelloja. Sormeilin kait niin liikuttuneessa tilassa, jottei mitään kappaletta mieleen jäänyt.. Ei kyllä Golfissa mankka toiminutkaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Viikate: Kuolleen miehen kupletti -EP, sit Viikate: Kuutamourakat ja Viikate: Pohjoista viljaa - Köysistä parhain