Kuuntelen juuri nyt Päivän biisiä, seuraava sukupolvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
340743.jpg

Vähän eri meininki kuin edellisellä levyllä.

Kaikki kuulostaa hyvältä ekalla kuuntelulla. Eihän tuo uusin ole mitään vanhoihin hyviin verrattuna.

Nyt kuuntelussa Rautakantele ja tarkemmin sanottuna Linnunhammas. Tykkään erityisesti aloituksesta
patosivat tämän joen kun olin vielä pieni
pienen pieni syntymätön piste solujen saatossa

Miksei Suomessa ole sellaista bändiä nimeltään kuin The Rautakanki. Ostaisin levyn HETI! Lämppärinä keikoilla olisi The Sorkkarauta.

Miksei Suomessa ole sellaista bändiä nimeltään kuin The Rautakanki. Ostaisin levyn HETI! Lämppärinä keikoilla olisi The Sorkkarauta.

Sarjassamme rautaiset ja iskevät bändinimet.

Jos tingataan komean etuliitteen verran, niin kyllähän Suomen orkesterivalikoimasta löytyy (tai on ainakin löytynyt) molempia.

Sarjassamme rautaiset ja iskevät bändinimet.

Jos tingataan komean etuliitteen verran, niin kyllähän Suomen orkesterivalikoimasta löytyy (tai on ainakin löytynyt) molempia.

Pojalla on metallibändi pk-seudulla ja olen ehdottanut niille n. 58 eri nimeä ja mikään ei kelpaa :wall:

Ehkä se on se että kun "isi" koittaa keksiä nimeä :frown:

Eihän sellainen kelpaa...

Pojalla on metallibändi pk-seudulla ja olen ehdottanut niille n. 58 eri nimeä ja mikään ei kelpaa :wall:

Ehkä se on se että kun "isi" koittaa keksiä nimeä :frown:

Eihän sellainen kelpaa...

Suomenkielinen vai joku muu? Minkätyyppistä heavya veivaavat? Voisin listailla aivan kurkoja bändinimiä.

Juspan, Alppu ja Cpt on forumin Hansonit. Samanlaisia liuhulettejä ja kauniita poikia koko kopla!

Suomenkielinen vai joku muu? Minkätyyppistä heavya veivaavat? Voisin listailla aivan kurkoja bändinimiä.

Anna toki tulla, laita privaan. Välitän kaikki eteenpäin.

Pojat soittaa nopiaa metallia, esikuvina tietysti Metallica, Pantera jne. Ei suomeksi.

Sälli osti just uudet kannut ja nyt kuulemma jytyää.

Niillä on treenikämppä Vantaalla, kundi ottaa Pirkkalasta viideokameran ens viikonloppuna ja sitten lopultakin alkaa ilmestyä kuvaa Youtubeen.