Kuuntelen juuri nyt

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hiukan pelkäsin, kun Albert Oilin nimimerkin otsikkosivulla näin, että täällä on kuvansieppaus tähän viestiin liittyen, mutta se on onneksi (?!) toisessa toikissa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Kansan Uutiset: Suomi orgasmin partaalla/Destrucktions: Vox Populi sit Kantri-Antero & Rahtarit: Meksikoon!
Näytä liitetiedosto 16636

Toi Kansan Uutiset/Destrucktions -levy on sellainen "kaksi yhtyettä samalla levyllä" -julkaisu, mitä splittejä ne nyt onkaan.

Örfil

Guest
"Kansan Uutiset" tuo ikävällä muistikuvalla mieleen kamalan kommunistipropagandalehden työpaikan ruokalassa -70 luvulla. Aivan hirveetä luettavaa, vaikken ollut edes kovin "poliittisesti tiedostava" nuori tuossa iässä (18-22).

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
"Kansan Uutiset" tuo ikävällä muistikuvalla mieleen kamalan kommunistipropagandalehden työpaikan ruokalassa -70 luvulla. Aivan hirveetä luettavaa, vaikken ollut edes kovin "poliittisesti tiedostava" nuori tuossa iässä (18-22).
On kanssa joskus tullut kyseistä lehteä selailtua. Ei ole muuta jäänyt mieleen kuin, että ihmeteltiin miten muka jostain lentokoneen räpätistä näkee metsäpalon jotenkin paremmin. Ei tainnut kirjoittajalla aate antaa periksi ajatusta, että korkealta näkee kauemmas, olkoon kuinka vaan kapitalistinen herrasharrastushärveli perseen ala.

markoj

Custom User
Helppo puhua kun ei ole kokenut tuota aikaa. Ei siitä ole niinkään kauan. Sua taidettiin jo suunnitella silloin?
Olen mä elänyt ihan koko 70-luvun ja luulisin myös kokeneeni sen. Nähtävästi se oli sulle sen verran traumaattista aikaa, että oisko syytä harkita avun hankkimista. Kela maksaa vaikeissa tapauksissa traumaterapian, jos näkevät vielä kuntoutumismahdollisuuksia olevan.

markoj

Custom User
Tota Jussin hanakkuutta ikäkortin vetoon mä ihmettelen. Eikö sulla tosiaan ole muita?

Örfil

Guest
Ei, ja en ala asiaa sen kummemmin selvittelemään koska mennään henkilökohtaisen sukuhistorian puolelle. Ja lisäksi olen huomannut että olen ihan liikaa jo kertonut omasta elämästäni täällä joten jatketaan nenätysten tai privassa asiasta.

Muussa tapauksessa sun täytyy nyt vaan ymmärtää että ihmiset tekevät oman elämänsä valinnat ja mielipiteet oman kokemushistorian perusteella. En minä täällä omaksi ilokseni räyhää, vaan koska kaikkea on sattunut ja olen niistä omat mielipiteeni vetänyt. Suvusta löytyy niin vakaumuksellisia kommunisteja kuin oikeistolaisiakin. Aika sakkia...

Örfil

Guest
Melindan heitto oli illan pohjanoteeraus. Nyt se sidukka sivuun hetkeksi aikaa...