JPP
as Quo as possible
Hiukan pelkäsin, kun Albert Oilin nimimerkin otsikkosivulla näin, että täällä on kuvansieppaus tähän viestiin liittyen, mutta se on onneksi (?!) toisessa toikissa.
Ostaisin, jos asuisit jossain inhimillisessä paikassa, etkä Tampereella.Myydään JVC merkkinen aito levysoitin vuodelta -85. 20 e. Toimii.
Neulakin aika hyvässä kunnossa, kerran vaihdettu.
Kaupat siis tulossaOstaisin, jos asuisit jossain inhimillisessä paikassa, etkä Tampereella.
On kanssa joskus tullut kyseistä lehteä selailtua. Ei ole muuta jäänyt mieleen kuin, että ihmeteltiin miten muka jostain lentokoneen räpätistä näkee metsäpalon jotenkin paremmin. Ei tainnut kirjoittajalla aate antaa periksi ajatusta, että korkealta näkee kauemmas, olkoon kuinka vaan kapitalistinen herrasharrastushärveli perseen ala."Kansan Uutiset" tuo ikävällä muistikuvalla mieleen kamalan kommunistipropagandalehden työpaikan ruokalassa -70 luvulla. Aivan hirveetä luettavaa, vaikken ollut edes kovin "poliittisesti tiedostava" nuori tuossa iässä (18-22).
Tiedonantaja oli mahdollisesti vielä jyrkemmän linjan kannattaja ko. aihealueella."Kansan Uutiset" tuo ikävällä muistikuvalla mieleen kamalan kommunistipropagandalehden työpaikan ruokalassa -70 luvulla. Aivan hirveetä luettavaa, vaikken ollut edes kovin "poliittisesti tiedostava" nuori tuossa iässä (18-22).
Niin, tuskin Tiedonantaja oli 'omasta mielestään' propagandistinen julkaisu, vaan se jaksoi uskoa asiaansa ajan tavalla.Tiedonantaja oli mahdollisesti vielä jyrkemmän linjan kannattaja ko. aihealueella.
Helppo puhua kun ei ole kokenut tuota aikaa. Ei siitä ole niinkään kauan. Sua taidettiin jo suunnitella silloin?Hankkiutukaa nyt hemmetissä terapiaan siitä!
Tätä luin pappapuolen luona. Pesin kädet aina pikaisen vilkaisun jälkeenTiedonantaja oli mahdollisesti vielä jyrkemmän linjan kannattaja ko. aihealueella.
Olen mä elänyt ihan koko 70-luvun ja luulisin myös kokeneeni sen. Nähtävästi se oli sulle sen verran traumaattista aikaa, että oisko syytä harkita avun hankkimista. Kela maksaa vaikeissa tapauksissa traumaterapian, jos näkevät vielä kuntoutumismahdollisuuksia olevan.Helppo puhua kun ei ole kokenut tuota aikaa. Ei siitä ole niinkään kauan. Sua taidettiin jo suunnitella silloin?
Älä unohda että Jussi on synnyttänyt* maailmaan täysin suomenkielisiä lapsia.Tota Jussin hanakkuutta ikäkortin vetoon mä ihmettelen. Eikö sulla tosiaan ole muita?