Kuuntelen juuri nyt

markoj

Custom User
Itse taisit melko tarkkaan noin sanoa jossain pakkoruotsiväännössä. Melinda ei vetänyt lapsiasi forumille vaan sinä.

Örfil

Guest
Mutta mitä se tähän toikkiin liittyy? Kieliasioista ei puhuttu pätkääkään. Raukkamaista moinen munille potkiminen - pysytään asiassa eikä quottailla juttuja toisista aiheista!

Modet vois editoida koko paskan jonnekin "Vasemmisto/Oikeisto" -jarnatoikkiin.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Mutta mitä se tähän toikkiin liittyy?

Modet vois editoida koko paskan jonnekin "Vasemmisto/Oikeisto" -jarnatoikkiin.
Katsos sillä tapaa, kun en muistanut sulta muita kun ton ikäkortin. Melinda sen sijaan muisti "kasvatin suomenkielisiä lapsia" -kortin, jota käytit pakkoruotsijarnassa. Eli on sulla ainaski kaks korttia.

Örfil

Guest
Katsos sillä tapaa, kun en muistanut sulta muita kun ton ikäkortin. Melinda sen sijaan muisti "kasvatin suomenkielisiä lapsia" -kortin, jota käytit pakkoruotsijarnassa. Eli on sulla ainaski kaks korttia.
Miten se liittyy nyt tähän V/O aiheeseen?

markoj

Custom User
Miten se liittyy nyt tähän V/O aiheeseen?
Kyllä tosta on luettavissa ihan kohtalainen jatkumo jutun etenemisessä. Itse aloit maukumaan ihan väärässä toikissa ihan väärästä asiasta ja nyt olet multa vaatimassa tiukasti yhdessä asiassa pysymistä.

Kuuntelen sateen ropinaa ja jotain hieman rasittavaa taustamusaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mun tän hetkiset kuuntelut sopiikin jotenkin tai ei lainkaan tai jotain tuohon vasuri-keskusteluun.

Martial industrialia, eli
Karjalan Sissejä. Nyt Karjalasta kajahtaa, sit Tanssit on loppu nyt ja Fucking Whore Society
Näytä liitetiedosto 16641

Lunssila

Well-known member
En jaksanut kuunnella enää sähkökitaran renkutusta, joten laitoin taas Kraftwerkkiä soimaan.