Kuuntelen juuri nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Työpäivän soundtrack

nostradamus.jpg
511VpFrYW6L._SL500_AA300_.jpg
alice-cooper-welcome-2-my-nightmare.jpg

41MWKY0P43L._SL500_AA300_.jpg
Massive_Attack_Mezzanine_L.gif

Nyt Nine Inch Nails: Fragile, sit Nine Inch Nails: With Teeth ja Nine Inch Nails: Year Zero
ninx33.jpg

Mun mielestä Year Zero on ehkäpä NINin paras levy. Tai ainakin toiseksi paras Pretty Hate Machinen jälkeen.

Mun mielestä Year Zero on ehkäpä NINin paras levy. Tai ainakin toiseksi paras Pretty Hate Machinen jälkeen.
Itse pidän eniten ehkä Brokenista ja Downward Spiralista. Ei mulla kyllä mitään kovin isoja eroja pitämisasteista yhtyeen levyjen välillä ole. Ihan kivaa industrial-henkistä poppia, jos silleen pikkasen haluaa kärjistää.

Tässä on nyt taas joku ihme synkistelykausi meneillään. Kuolevaa morsiantani jo toista viikkoa kuuntelen.

Tässä on nyt taas joku ihme synkistelykausi meneillään. Kuolevaa morsiantani jo toista viikkoa kuuntelen.
Mulla oli alkukuusta sama homma. Johtui tosin aakkosjärjestyskuuntelun edistymisestä M-kirjaimen loppupäähän.

Oon jonkin aikaa omistanut tuon levyn. Myin sitten yhdelle kaverilleni, joka on vielä kovempi Peter Steele -fani kuin minä.

Nyt Nine Inch Nails: Ghosts I-IV, sit The Nits: Work ja The Nits: Adieu, Sweet Bahnhof
ninnitsx2.jpg

51JZN6FNVZL._SL500_AA300_.jpg
skid-row-2.jpg
41BFD1E6SJL._SL500_AA300_.jpg

Eka JPP:n henkeyttämänä.
Toka "mitäs vittua? -hengessä ekaa kertaa vuosikymmeneen.
Kolmas muuten vaan.

Tuollasta:

ShonenKnifeOsakaRamones600Gb111011.jpg

Eivätkö ne vanhene tuolla päin maailmaa ollenkaan? Wikipeedasin, ja yllätyin kovin kun selkis, että tässä biisissä Ramonesia tulkitsevalla laulajattarella on ikää 51 vuotta. Aivan käsittämätöntä.

Tykästyin bändiin kyllä muutenkin. Nimi on tuttu jostain, ja voi olla että jotain musaansa kuunnellutkin, mutta en nyt osaa yhdistää mihinkään tilanteeseen, aikaan tahi paikkaan.