Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
"Bluesia Pieksämäen asemalla" on ainoa karaokessa koskaan laulamani kappale. Tuntui höpöltä - ja jotain samanlaista tunsivat he, jotka kyseisen esityksen pääsivät todistamaan. Siis mikäli heidän naamoillaan olleista ilmeistä saattoi jotain päätellä.

Sittemmin en ole karaokea harrastanut mä lain.

"Bluesia Pieksämäen asemalla" on ainoa karaokessa koskaan laulamani kappale. Tuntui höpöltä - ja jotain samanlaista tunsivat he, jotka kyseisen esityksen pääsivät todistamaan. Siis mikäli heidän naamoillaan olleista ilmeistä saattoi jotain päätellä.

Dingon "Autio talo" tuli parikymppisenä rykästyä pienessä sievässä laivalla karaokessa, onneksi siitä ei löydy live-taltiointia.

Erästä hienoa kasariklassikkoa vielä odottelen TT-viikolle.

Mulla olis 12 kappaletta TT-viikoille, omasta levyhyllystä löytyviä piisejä. Suorittanen hiukan karsintaa ennen julkaisua.

Nyt Kari Väkevä: Tuning In, sit Laika & The Cosmonauts: The Amazing Colossal Band ja Laika & The Cosmonauts: Absurdistan
Kari%20Vaumlkevauml%20-%20Laika%20amp%20The%20Cosmonauts%20x%202_zpsr3enhz7i.jpg