Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Yleensä en koskaan lain tahdo nähdä kuinka biisit on tehty. Menee maku koko hommasta jos liian juurta jaksain on joku kappale tulkittu ja tutittu. Entä jos olenkin aina kuunnellut sitä väärin?
Mutta nyt pitää jo hetki pohtia mahdollisuutta, tahtoisinko tietää mitä Nirvanaa ja Zeppeliniä on ympätty niin hienoon teokseen kuin Voodoo people.

Ismo Alanko: Unelmia ja valheita

Vielä uskoskelen ihmiseen
Sitä yhä mä teen, yhä mä teen, yhä mä teen...

Nyt Metsatöll: Karjajuht, sit Ulver: ATGCLVLSSCAP ja The Pretty Things: The Psychedelic Years 1966 - 1970
Metsatoumlll%20-%20Ulver%20-%20Pretty%20Things_zpsucmyt4xm.jpg

Mä todennäköisesti kuolen ennen kuin lehdet putoaa, juoma 38ia ja mustaa, itte tein. Tasapainon ylläpitämiseksi vähän väriä nytten

https://m.youtube.com/watch?v=xiWtqVtd1Oo

Kappas, tänään maanantai. No ei se ole niin justiinsa...

No jollakin käsittämättömällä tavalla tämä biisi jatkaa elämäänsä aina vaan. Eihän sitä tarvitse kuunnella, mutta ei se mikään paha asiakaan ole. Sehän vaan pomppailee esiin ajasta riippumattomilla määreillä.

No jollakin käsittämättömällä tavalla tämä biisi jatkaa elämäänsä aina vaan. Eihän sitä tarvitse kuunnella, mutta ei se mikään paha asiakaan ole. Sehän vaan pomppailee esiin ajasta riippumattomilla määreillä.

Voi siinä olla oma ikäkin kyseessä, jos näin tuntuu. Ysäri itselläkin herättää muistoja <3 Sen jälkeen elämätöntä eloa, kunnes nyt taas maistuu. Olo on kuin 18kesäisellä taas. Taitaa kossukin olla hyvälaatuista nyt....tättärää ->

No ei.
Juurikin tänään pistäydyin entisessä vakkaripääkkiskaupassa ja tuumasin että tuossahan niitä olis. Ja siihen ne sit jäi.