Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt Tangerine Dream: The Dream Roots Collection – Cd Four, sit Tangerine Dream: The Dream Roots Collection – Cd Five ja Lisa Gerrard: The Silver Tree
9NtgaPN.jpg

Jatketaas vanhoilla stereoidentestauslevyillä / biisit jotka muuten vaan aiheuttaapi pahoinvointia muissa.

Brooklyn Bounce - Funk U

The Rolling Stonesia pistin hetken mielijohteesta soimaan Spotifysta. Kokeillaas jos Se Juttu nyt avautuisi mullekin.

Mulla pitäis olla VHS-kasetilla tallessa tuo keikka.

Siis Paskan Tavastia-live, joka aikoinaan tuli televisiosta. Joskus apaut neljännesvuosisata sitten tai jotain semmosta. Hieno oli!
Itselläni oli C-kasetilla taltioituna live-veto. Oliskohan ollut Härdelli-ohjelman kiertueelta tms...

Ojamon ufo oli myös vaikuttava näky! On näkynyt takuulla Suomusjärvelle saakka, mutta Runski ei ole raponnut lainkaan. Liekö vieneet miehen mennessään?

Grillaavan profeetan tuplakokoelma tuli tänään ja soi nyt:

KgOvC3Z.jpg

60 uudelleenäänitettyä hittiä.
Niin paljon tuotantoa, että mestarilla itselläänkin ollut hankaluuksia valita biisit:

Wikipedia sanoi:
Kyllä. Tuolta levy-yhtiöstä tuli taas määräys, että nyt täytyy äänittää kuusikymmentä kappaletta. Ett' valitse kuusikymmentä kappaletta tuotannostasi, ja levytä ne. No mä tein työtä käskettyä. Se on itseasiassa purkissa sekin levy ja sit julkastaan elokuussa, kun mä täytän kuuskyt vuotta. Et tällä tavalla näitä nyt sitte tässä juhlitaan. Et se oli aika ongelmallista itseasiassa valita niitä biisejä, mutta onneks on toi Wikipedia. Siellä oli tuota luettelo Kari Peitsamon kappaleista, niin tuota, mä lunttasin vähä sieltä.