Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Diane

Spotifyn Daily mixistä lähti yllä oleva biisi soimaan ja havahduin heti että nythän ollaan jännän äärellä. Aivan uusi tuttavuus tämä Hüsker Dü, nimen olen tainnnut jostain JPP:n levynkannesta forumilla lukea, mutta musiikkia en aikaisemmin kuullut. Hyvät saundit ja biisi, itselle tuli vahvat Joy Division -fiilikset.

Diane

Spotifyn Daily mixistä lähti yllä oleva biisi soimaan ja havahduin heti että nythän ollaan jännän äärellä. Aivan uusi tuttavuus tämä Hüsker Dü, nimen olen tainnnut jostain JPP:n levynkannesta forumilla lukea, mutta musiikkia en aikaisemmin kuullut. Hyvät saundit ja biisi, itselle tuli vahvat Joy Division -fiilikset.

Mä olin reenaa puttia autotallissa kuulokkeet korvilla ja Sportifyn Daily mix soi. Tuuppasi tulemaan Ruosteen. Hieno kappale on se. Eipä ole aikoihin tullut sitä kuunneltua.

Nyt Incubus Succubus: Belladonna & Aconite, sit Nick Cave & The Bad Seeds: The Abattoir Blues Tour ja Candlemass: Nightfall
tIVXs5V.jpg