Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

jjv

Arschloch
Varvara - Katyusha

Se on hämmentävää kuinka erilaiselta venäjä kuulostaa jonkun ilmeettömän Jeltsinin puhumana kuin heleä-äänisen venakon laulamana.

Viimeksi muokattu:

burb

.
En ole varma, mutta luulen että yksi Albert Oilin teemaviikkojen idea on paitsi saada Zoe kimmastumaan, myös herättää keskustelua ja vaihtoehtoisia listoja.

Nurtsi

Registered Loser
Minua ei olisi haitannut vaikka olisi Muse sivuutettu täydellisesti aivan kokonaan.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Trollmann Av Ildtoppbergia

Nyt The Forest of Doom, sit Arcane Runes Adorn The Ice-Wrought Monoliths Of The Ancient Cavern Of Stars ja Tolling Beyond The Tombs Of Ancient Grimnity

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Ismo Alanko - Rentun ruusu

Nyt on sellaista tulkintaa että ihan hirvittää. Hieno versio.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ismo Alanko - Rentun ruusu

Nyt on sellaista tulkintaa että ihan hirvittää. Hieno versio.
Tuli tuo muutamaan kertaan tänään kuultua kun emäntä sen postissa sai ja pisti autossa kuunteluun. Ei paskempi veto, vaikka itse tykkäänkin Ismon tekemisistä eniten Hassisen Koneesta ja Sielun Veljistä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Kaverilta saaduilla cd-rompuilla mennään edelleen.

Nyt Trollmann Av Ildtoppberg: Dark Clouds Blacken The Sky On The Eve Of The Thousandth Sacrifice, sit Ungl'Unl'Rrhl'Chchch: Ungl'Unl'Rrhl'Chchch ja Módulo 1000: kokoelma

Tolla Trollmann Av Ildtoppbergin levyllä on muuten kappale nimeltä Kuu Paistaa Läpi Saatanan Puut, vaikka yhtye on englantilainen.