Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

  • Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24220
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt High Priest of Saturn: High Priest of Saturn, sit High Priest of Saturn: Son of Earth and Sky ja Coil: Backwards
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Toivoisin vähemmän murhahassuttelua, sillä kaikki kaverini on murhattu.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24220
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Kuusumun Profeetta: Lyhtykuja, sit Rättö ja Lehtisalo: Ed Benttonin briljantti stabilismi tai Taivaallinen kylpysaippua ja Sammal: Sammal
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24220
Sijainti
lappeen Ranta
Mihin laitat tuplakset, eli jos on jo muutamakin kappale? Myytkö itse vai laitatko levydivareihin? Sori jos tämä oli FAQ, en tiennyt.
Haluaisin vaan ostaa Xysmää.
Paljoa ei ole tuplaostoksia tullut tehtyä. Jonkin verran oon versiopäivityksiä tehnyt jos on tullut bonus-kappaleita tai -levyjä uuden version mukana. Eli vanhat mennyt vaihdossa. Xysmaa mulla ei ole (vielä) lain.

Äkkiseltään pähkäillen tällä hetkellä kokoelmasta löytyy kahdeksan levyä kahteen kertaan:
Bauhaus: Mask (perus jewel-case, joka menossa serkulle ja kolmen levyn Omnibus-versio)
Brainticket: Celestial Ocean (yksittäisjulkaisuna ja The Vintage Anthology 1971-1980 –boksilla)
Goblin: Profondo Rosso (saman nimisen elokuvan 2dvd+cd -julkaisussa sekä Goblin: The Awakening -boksilla)
Kingston Wall: I, II ja Tri-Logy (eka perus jewel-casena ja II ja Tri-Logy tupla-versioina sekä kaikki kolme King Size Boxilla)
Magma: Mekanïk Destruktïv Kommandöh (perus jewel-casena ja Studio Zünd -boksilla)
Popol Vuh: Brüder des Schattens - Söhne des Lichts (perus Jewel-casena ja The Werner Herzog Soundtracks -boksilla Nosferatu -nimisenä)​

Plus muutama 22-Pistepirkko -single, jotka löytyy myös The Singles -boksilta. Aika vahvaa päällekkäisyyttä on myös jokusilla yhtyeillä, joilta omistan kokoelmatyyppisiä bokseja ja yksittäisiä levyjä samalta ajanjaksolta.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mä en kuuntele mitään. KUULITTEKO?? En yhtään mitään!
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Randelinin Kakesta oli juttua Apussa. Mies kiertää vieläkin yli 200 keikkaa vuodessa. Suosio on kuulemma nousussa etenkin 18-35 vuotiaiden keskuudessa. Kake vetää joka ilta vanhat hitit eikä näe järkeä uudistumisessa, suomi-iskelmän suosio ei vähene. Ennen keikkaa Kake hyörii aina yleisön keskuudessa fanejaan jututtamassa. Vaatimaton miäs. Oli mainittu ajamiensa rallienkin määrä. En muista mut montahan niitä ja ulkomaillakin.

Kun Lumialla kirjoittaa"Randelin", puhelin ehdottaa heti "tilipäivä".
 
Ylös