Mihin laitat tuplakset, eli jos on jo muutamakin kappale? Myytkö itse vai laitatko levydivareihin? Sori jos tämä oli FAQ, en tiennyt.
Haluaisin vaan ostaa Xysmää.
Paljoa ei ole tuplaostoksia tullut tehtyä. Jonkin verran oon versiopäivityksiä tehnyt jos on tullut bonus-kappaleita tai -levyjä uuden version mukana. Eli vanhat mennyt vaihdossa. Xysmaa mulla ei ole (vielä) lain.
Äkkiseltään pähkäillen tällä hetkellä kokoelmasta löytyy kahdeksan levyä kahteen kertaan:
Bauhaus: Mask (perus jewel-case, joka menossa serkulle ja kolmen levyn Omnibus-versio)
Brainticket: Celestial Ocean (yksittäisjulkaisuna ja The Vintage Anthology 1971-1980 –boksilla)
Goblin: Profondo Rosso (saman nimisen elokuvan 2dvd+cd -julkaisussa sekä Goblin: The Awakening -boksilla)
Kingston Wall: I, II ja Tri-Logy (eka perus jewel-casena ja II ja Tri-Logy tupla-versioina sekä kaikki kolme King Size Boxilla)
Magma: Mekanïk Destruktïv Kommandöh (perus jewel-casena ja Studio Zünd -boksilla)
Popol Vuh: Brüder des Schattens - Söhne des Lichts (perus Jewel-casena ja The Werner Herzog Soundtracks -boksilla Nosferatu -nimisenä)
Plus muutama
22-Pistepirkko -single, jotka löytyy myös
The Singles -boksilta. Aika vahvaa päällekkäisyyttä on myös jokusilla yhtyeillä, joilta omistan kokoelmatyyppisiä bokseja ja yksittäisiä levyjä samalta ajanjaksolta.