Kuunteluketju piiseille, levyille jne. a.k.a. jokos edelliseen tuli 5000 viestiä

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Eloy: Metromania, sit Popol Vuh: Affenstunde ja Popol Vuh: In den Gärten Pharaos

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kattelin tässä just juutuutista ZZ Topin keikan Kalifornian kantrimussiikkifestivaaleilta vuodelta 2015 ja B. Gibbons soitti pari biisiä loppupuolella ihan päin helvettiä.

Viimeksi muokattu:

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Gizamodromen, eli Stewart Copelandin, Adrian Belew'n, Vittorio Cosman ja Mark Kingin muodostaman yhtyeen, debyyttialbumia olen tässä pyöritellyt. Ei mitään maailmoja mullistavaa, mutta ihan veikeää musisointia tekijämiehiltä.

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liam Gallagherin tuoreen levyn pistin Spotifysta pyörimään, ja jumankekka - tämähän kuulostaa kerrassaan mainiolta. Pitänee paikalliseen levykauppaan suunnistaa tässä joku päivä hakemaan oma fyysinen kappaleeni.

:thumbup:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Jälkikasvun synttäripäivä -> sukulaisia ja muita tuntemattomia ihmisiä vilisee joka puolella -> Sleep-Dopesmoker soimaan kohteliaalla volyymillä. Eli sellaisella, joka ei häiritse kaakatustaan keittiössä, mutta eivät tule aloittamaan mitään sosiaalista kanssakäymistä mun kanssani.

Tervehdin toki heitä ystävällisesti ja hoidin pakolliset muodollisuudet:

- Juu samassa työpaikassa olen missä toistakymmentä edellistäkin vuotta (ja te kyllä tiedätte sen)
- Ulkona vallitsee säätila josta johtuen:
- Joskus on hämärää ja joskus ei
- Kun sataa, on märkää
- Kun on lunta maassa, on valoisampaa kun silloin kun sitä ei ole

Puuh.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Popol Vuh: Seligpreisung, sit Popol Vuh: Agape Agape / Love Love ja Dystopia: The Second Dawn