Jep jep ja joo. Mulla menee pääsääntöisesti silleen, että jos joku musiikkijuttu ei nappaa niinku sit yhtään, niin jätän vaan suosiolla kommentoimatta (esim. euroviisutoikin jätän yleensä jokseenkin vähälle aktiivisuudelle, lukemista lukuunottamatta). Enkä ihan helposti mitään musiikkia paskaksi väitä. Paitsi Suurlähettiläitä voisin ehkä väittääkin, jos paska olisi väritöntä ja hajutonta. Ja Paska on tietysti Paskaa, siinä missä Pink Floyd on Pink Floydia ja Can on Cania jne.
Tuosta Fagerholmin linkittämästä tsipaleesta tuli taas kerran mieleen ruokavertaus. Eli siinä missä joku musiikki olis jotain a la cartea ja joku muu sitten tarjouseineslihamakaroonilaatikkoa tai hookoon sinistä ja edelleen kolmas soitanta fantasiapitsaa lempparitäytteillä ja sopivan tulisilla mausteilla, niin toi olis sit vissiin joku suklaalla, rusinoilla ja salmiakkipommeilla täytetty lihamureke tarjoiltuna punakaalivispikermavasabipähkinäpediltä tyrnimarja-ananashillokuorutuksella. Ihan vaan siksi tehty, että josko jostain löytyisi joku tyyppi, jonka mielestä kyseinen ruokaviritys olis kaikkein parasta ikinä missään!
Ja toi ylläoleva on kirjoitettu täysin tietoisena siitä, että huomattava osa mun kuuntelemasta musiikista on monen mielestä, niin... mitä ruokaa? Itse en osaa sanoa.