JPP
as Quo as possible
Eipä kestä. Taidetta on se lain.Paskaa, et kiitti vaan JPP.
Eipä kestä. Taidetta on se lain.Paskaa, et kiitti vaan JPP.
Kerran sen 5 minuuttisen albumin kuuntelin ja vieläkin särkee päätä.Eipä kestä. Taidetta on se lain.
:thumbup:Kerran sen 5 minuuttisen albumin kuuntelin ja vieläkin särkee päätä.
Ei mitn. Hienoa matskua. Aika metkan kuuloista oli aikoinaan olevinaan kun Superdoublemegamaxihits -ep:tä kasetilta kuuntelin.Mitäs vikaa Paskassa? Klassikko on klassikko.
Muistan Paska-Peltosen jossain joskus kertoneen keikkamatkastaan Vladivostokiin. Oli ajanut autolla Siperian läpi viikon, huutanut paikanpäällä 20 minuuttia, kuitannut räkkylät ja ajanut takaisin.
Ei ole mullakaan tietoa tuosta kappaleesta. En ole Paskaa muutenkaan nähnyt livenä. Paitsi kerran kun tuli televisiosta keikkansa.Olen koettanut etsiä yhtyeen keikkaklassikkoa "Rakkaani syö kakkaani" mutta sitä ei liene levytetty laisin?
Ite oot kännissä. Tai siis mä oon.Meinaat, että Alpun levyhylly on heikko?
Ääni lähtee täältä. :ahem: Mä toivon että jengi trollaa bändin viisuihin.Pertti Kurikan nimipäivät näköjään kokeilemassa Euroviisuihin. Hienoa, rok rok.
Tiedä sitten pääsevätkö tuomarikierrokselta läpi. Eikös tuossa Uuden Musiikin Kilpailussa ollut joku tuomarikierros?Ääni lähtee täältä. :ahem: Mä toivon että jengi trollaa bändin viisuihin.