Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Viikate: Leimu, sit Paradise Lost: Symbol of Life ja Madder Mortem: Deadlands

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Pink Floyd: Obscured by Clouds, sit 22-Pistepirkko: Onion Soup ja Primus: Brown Album

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Onneksi musiikin kuunteluaikojeni alussa myöskin C-kasetit, REC-nappi ja radio olivat kova sana, eikä nykyistä juutuupitwitter-sontaa. Paremminhan silloin oli.

Aphex twin varmaan ainut, minkä bongannut telkkaria (MTV:tä, kun sekin näytti musiikkivideoita eikä realityshittiä) katsellessa.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onneksi musiikin kuunteluaikojeni alussa myöskin C-kasetit, REC-nappi ja radio olivat kova sana, eikä nykyistä juutuupitwitter-sontaa. Paremminhan silloin oli.

Aphex twin varmaan ainut, minkä bongannut telkkaria (MTV:tä, kun sekin näytti musiikkivideoita eikä realityshittiä) katsellessa.
Ja tosiaan ne televisiobongauksetkin oli hiukan erilaisia kuin nykyään. Tai ainakin niitä oli vähemmän (tää siis ennen MTV:tä) ja siksi niihin harvoihin tuli kiinnitettyä enemmän huomiota. Itse innostuin aikoinaan Einsturzende Neubautenista kun televisiosta tuli kaksiosainen ohjelma "Kuvasta musiikki - musiikista kuva", jossa näytettiin yhtyeen keikkatouhuista kutakuinkin tämä pätkä. Ohjelman ennakkomainoksissa näytettiin lähinnä Creamin jäähyväiskeikkamatskua ja sen vuoksi sitä katselinkin ja erittäin hienoa oli se(kin). Ainakin Laibach ja Klaus Nomi oli ohjelmassa myös, mutta edellisen ohjelmassaolosta olen saanut infoa myöhemmin (omaan mieleen ei silloin jäänyt) ja jälkimmäinen on ikään kuin valistunut arvaus/päättely kun ei niitä Nomin tyylisiä kaiffareita musiikkimaailmassa(kaan) kauheasti hillu.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Onneksi musiikin kuunteluaikojeni alussa myöskin C-kasetit, REC-nappi ja radio olivat kova sana, eikä nykyistä juutuupitwitter-sontaa. Paremminhan silloin oli..
Kiitos tuon, eräällä mun suosikkikappaleella C-kasetilla kuuluu kesken kappaleen rusahdus, systerin äänellä 'voi vittu, väärä nappi' ja taas jatkuu kappale.

Oli kato vähän edistyksellisempää tekniikkaa, eikä tarvinnut painaa PLAYtä ja RECciä yhtä aikaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kiitos tuon, eräällä mun suosikkikappaleella C-kasetilla kuuluu kesken kappaleen rusahdus, systerin äänellä 'voi vittu, väärä nappi' ja taas jatkuu kappale.

Oli kato vähän edistyksellisempää tekniikkaa, eikä tarvinnut painaa PLAYtä ja RECciä yhtä aikaa.
Itselläni oli tulevaisuuden tekniikkaa, eikä nauhoittanut mikin ääniä, jollei erikseen halunnut vain ördäystä nauhalle... Kyllähän noilta C-kaseteilta löytyi ainakin Paskaa livenä radiosta, klubimusiikin ikivihreitä ja omia musiikkiräpellyksiäkin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.