Trullinkaasu
Well-known member
2011 näin Sauna:ssa Sparzanzan. Kyllä naapurissa osataan Hard Rock!Olisihan se pitänyt arvata että ruotsalaista on kun hyvältä kuulosti.
Varsin kivaa stonerin suuntaan kallellaan olevaa matskua tuo Mustasch. En nyt ihan varppina osaa sanoa mikä tuossa sulle kolahtaa, mutta pistän pari linkkiä muuhun stoneriin kuitenkin ihan varmuuden vuoksi.Lienee jo useampi kuukausi aikaa kun kuulin hyvän kappaleen radiosta enkä jälkeenpäin muistanut enää sanoja lain selvittääkseni mikä biisi oli kyseessä.
Tänään soi uudestaan ja höveli radiopersoona kertoi että sehän oli Mustaschia.
Olisihan se pitänyt arvata että ruotsalaista on kun hyvältä kuulosti.
En kuuklaa että mitä on stoner?Varsin kivaa stonerin suuntaan kallellaan olevaa matskua tuo Mustasch. En nyt ihan varppina osaa sanoa mikä tuossa sulle kolahtaa, mutta pistän pari linkkiä muuhun stoneriin kuitenkin ihan varmuuden vuoksi.
Itse olen ajatellut sen olevan hiukan niinkuin svengaavaa doomia. Toisaalta noita genrejä ja alagenren alagenrejä on niin helvetisti, että ei siitä enää pirukaan ota selvää, että missä joidenkin sludgen, doomin, stonerin, dronen, yms. väliset rajat kulkee. Todennäköisesti ne rajat on yhtä huuruisia kuin osa noiden lajityyppien musiikista...En kuuklaa että mitä on stoner?
Vapaasti suomentaisin että seisokki mutta tarkenna nyt kuitenkin...
En kuuklaa että mitä on stoner?
Vapaasti suomentaisin että seisokki mutta tarkenna nyt kuitenkin...
Minä teille seisokin näyt... eiku haistakaakin joku verraten pahan hajuinen jutska.Seisokki.
Ne on vieläkin hukassa. Ja ilman niitähän se mies kulkeekin.Minä teille seisokin näyt... eiku haistakaakin joku verraten pahan hajuinen jutska.
No, sit täytyy valita seuraavaksi verraten pahimman hajuinen jutska. Saa valita vapaasti joko enemmän tai vähemmän verraten pahan hajuisen. Jutskan.Ne on vieläkin hukassa. Ja ilman niitähän se mies kulkeekin.