Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Hän juuri. Olettaisin, että musiikillisen menestyksensä tajuaminen ja arvostaminen on kiinni hyvin pitkälti eletystä aikakaudesta. Meillähän on tuo aikakausi lie vallan eri.

Ei kai siinä.
Varmasti näinkin. Kyllähän minä kuitenkin pidän monista tuon elämättömän aikakauden artisteista, samantyylisistäkin jopa, mihin Iggyn lasken. Ei vaan uppoa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Iggy kuulostaa minun korviini väsyneeltä huutamiselta. Juu, ei varmasti ole huonoa, mutta menee täysin minulta ohi menestyksensä salaisuus.
Jarnaanpa vielä vähäsen aiheesta Iggy Stoogen vankkana kannattajana.

Iggyn koirabiisi. Ei se mitään huuda. Kappale lie ns. piireissä melkoinen klassikko? Ja intro on mitä parhain rock' roll-rintamalla.

Vielä Iggyn balladi vuodelta 1973. Kaunis ja ehkä hempeäkin. Ja karuhko?

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Iggyn koirabiisi. Ei se mitään huuda. Kappale lie ns. piireissä melkoinen klassikko? Ja intro on mitä parhain rock' roll-rintamalla.
Velvet Underground tuli mulle hiukan mieleen tuosta. MC5 on kanssa aikalailla samaa osastoa noitten Stoogesien kanssa. Suht samanlaisilta pohjilta taisi kummankin yhtyeen heput ponnistaa. Ainakin samasta kaupungista ja samoihin aikoihin. Mulle tipahtaa MC5 ehkä hiukan enemmän kuin Stooges, tosin kumpikaan ei ihan ykkössuosikkikamaa ole, mutta pitäähän niitä tällaisen metallista ja punkista pitävän levyhyllystä löytyä (hyvä sanoa kun vasta viime kesänä tuon Iggy & Stooges -levyn ostin kun halvalla sai, eikä muita levyjä heiltä ole :rolleyes:).

Nyt Wahnfried: Trancelation, sit Tristania: Midwinter Tears ja Nightwish: The Siren

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Led Zeppelin: Houses of the Holy, sit Emperor: Emperor/Wrath Of The Tyrant ja Pink Floyd: A Momentary Lapse Of Reason

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Beherit: The Oath Of The Black Blood, sit Sapattivuosi: Kännin piikkiin ja Maj Karma: Kyynel

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Canned Heat: Uncanned! The Best of Canned Heat, sit Dead Can Dance: Dead Can Dance ja Verenpisara: Helpoin tie

Status
Ei avoinna uusille viesteille.