Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Rautalankamusassa eli rautiksessa on jotain kummallista, joka silloin tällöin läikähdyttää sielussa jotain pientä melankolista osaa mukavan tremolomaisesti.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Earthride: Something Wicked, sit Hanging Garden: Inherit the Eden ja Horns Of Anguish: Barriers

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Löyty mestoilta:

Tää on käsittämättömän hyvä levy. Sääli, ettei tätä ole fyysisessä muodossa julkaistu vinyyliaikain jälkeen.
Tästä on vielä kovin pitkä matka siihen konserttisaleissa soittavaan orkesteriin, joka yhtye nykyään on. Tykkään.
Meillä oli tää levy, kun olin lapsi. Levynkansi oli vähän pelottava, mutta aika usein itse levyä tuli kuunneltua.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Karsten Hamre & Vlad Jecan: Enter Inside, sit Kuu: Suomi or The Well of Impossible Wishes ja Nadja: Skin Turns to Glass

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
463 159 911... ja vasta jossain minuutin kuuntelun jälkeen kuulosti edes etäisesti tutun kuuloiselta.:doubtful: Biisin loputtua en kyllä edelleenkään varma olenko aiemmin kuullut. Ärsyttää tämmönen vanhaksi itsensä tunteminen...

Pysyttelenpähän nykymusatrendien ulkopuolella Solid steelia kuunnellen.

edit: ei kaikki uusi sentään ole paskaa ja kuunteluni ulkopuolella. Pharrell Williams - Happy soikoon nyt välibiisinä.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Nine Inch Nails: Survivalism, sit Sagittarius: Songs From The Ivory Tower ja Zen: The Sound Of Shit Happening

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Löyty mestoilta:

Tää on käsittämättömän hyvä levy. Sääli, ettei tätä ole fyysisessä muodossa julkaistu vinyyliaikain jälkeen.

Tästä on vielä kovin pitkä matka siihen konserttisaleissa soittavaan orkesteriin, joka yhtye nykyään on. Tykkään.

Meillä oli tää levy, kun olin lapsi. Levynkansi oli vähän pelottava, mutta aika usein itse levyä tuli kuunneltua.

Komp.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Black Sabbath: Reunion, sit The Gathering: Liberty Bell ja Theatre of Tragedy: Theatre of Tragedy

Lunssila

Well-known member
Kuuntelin tässä MÄNNÄ PÄIVÄNÄ YouTubesta Mastodonin Pinkpop-liven tältä vuodelta. Ihan hyvä veto, hittibiisejä tuli ja muutenkin sopivan napakka 48 minuuttinen, käytännössä ilman välispiikkejä. Hyvän näköistä, kun rumpali takoo ja laulaa otsasuoni sykkien. Lisäksi tämän keltapaitaisin kitaristin (nimeä en nyt saa päähäni, olenhan mä sen wikipediasta lukenut) naama laulaessa on aika hinnaton.

Vois katella nyt uudestaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.