Lunssila
Well-known member
Tätä vitsiä varten pitää tietää sanonta "Se ei ole ohi ennen kuin lihava nainen laulaa."Adelen konsertti päättyi yhden biisin jälkeen.
Tätä vitsiä varten pitää tietää sanonta "Se ei ole ohi ennen kuin lihava nainen laulaa."Adelen konsertti päättyi yhden biisin jälkeen.
Tämmöisiä tekstejä on ihan älyttömän ihana lukea. Tässä on anarkiaa. Love you baby!Biisi ei tuntunut alkavan, skippasin n. minuutin kohdalle, biisi ei edelleenkään ollut alkanut -> laitoin selaimen kiinni, sammutin tietokoneen, heitin sen parvekkeelta, kävin hakemassa tietokoneen pihanurtsilta jotta sain kirjoitettua tämän viestin, heitin tietokoneen uudestaan parvekkeelta ja otin pumpattavan Fagerholm-toimintahahmon kaapista ja mätkin sitä tunnin turpaan.
Mikä se semmoinen biisi on jossa ei ole musiikkia? No tietysti 4′33″, mutta se on jo olemassa.
Sekö Kraftwerk-yhtye toimii edelleen? Viimeisin havainto mulla on Kraftwerkista on siltä ajalta kun itse vielä kuuntelin aktiivisesti vielä musiikkia. LP-levyiltä ja radiosta. Ja mahdollisesti muusiikkivideoiden aamuhämäristä. Madonnan 'Papa Don't Preach' on jäänyt mieleen eräänä ensimmäisistä näkemistäni musiikkivideoista.Vaimo osti juuri ensi elokuulle liput neljälle hengelle Kraftwerkin konserttiin :ahem:
Ne tulee vasta huomenna klo 16. Että aikalailla saat odotella siinä töllön ääressä.Nyt Austinin aika-ajoihin.
Sikäli mielenkiintoista, että itse GP ajetaan tänään klo 21 ja aika-ajot vasta huomenna. No, ei kai siinä. Menen odottamaan...Ne tulee vasta huomenna klo 16. Että aikalailla saat odotella siinä töllön ääressä.
Jep - linkki: Kraftwerk 3DSekö Kraftwerk-yhtye toimii edelleen? Viimeisin havainto mulla on Kraftwerkista on siltä ajalta kun itse vielä kuuntelin aktiivisesti vielä musiikkia. LP-levyiltä ja radiosta. Ja mahdollisesti muusiikkivideoiden aamuhämäristä. Madonnan 'Papa Don't Preach' on jäänyt mieleen eräänä ensimmäisistä näkemistäni musiikkivideoista.
Siinä onkin kuiva tyyppi, paitsi housuistansa.Tänään soitan Paradise Lostia ja muistelen sitä, kun vaimoni ei tajunnut Jjusbanin kuivaa huumoria ja alkoi vittuilemaan hälle.
Olen joskus ollut näkevinäni siitä Aphex Twin -hepusta kuvan, jossa hällä on hame. Josko tyttäresikin?Aphex twinia kuuntelin. Tytön kommentit "isän mekko" ja kappaleen loputtua "lissee". Minulla ei ollut tapahtumahetkellä mekkoa.