Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Biisi ei tuntunut alkavan, skippasin n. minuutin kohdalle, biisi ei edelleenkään ollut alkanut -> laitoin selaimen kiinni, sammutin tietokoneen, heitin sen parvekkeelta, kävin hakemassa tietokoneen pihanurtsilta jotta sain kirjoitettua tämän viestin, heitin tietokoneen uudestaan parvekkeelta ja otin pumpattavan Fagerholm-toimintahahmon kaapista ja mätkin sitä tunnin turpaan.
Mikä se semmoinen biisi on jossa ei ole musiikkia? No tietysti 4′33″, mutta se on jo olemassa.
Tämmöisiä tekstejä on ihan älyttömän ihana lukea. Tässä on anarkiaa. Love you baby!

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Ei tuo Adelen uutukainen ainakaan ensikuulemalta vakuuttanut. Mutta upea laulajatar kyseessä toki! Aiemmasta tuotannostaan tykkään kovasti.

Lunssila

Well-known member
Adelen loppuunmyytyyn konserttiin mahtuu 34 maksavaa asiakasta.

Adele voi laulaa dueton yksinään.

Adele on mun fantasioissa alasti nelinkontin. Ja omena suussa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Vaimo osti juuri ensi elokuulle liput neljälle hengelle Kraftwerkin konserttiin :ahem:
Sekö Kraftwerk-yhtye toimii edelleen? Viimeisin havainto mulla on Kraftwerkista on siltä ajalta kun itse vielä kuuntelin aktiivisesti vielä musiikkia. LP-levyiltä ja radiosta. Ja mahdollisesti muusiikkivideoiden aamuhämäristä. Madonnan 'Papa Don't Preach' on jäänyt mieleen eräänä ensimmäisistä näkemistäni musiikkivideoista.

Katselinkin sitten Madonnan ko. videota YouTubesta, mutta eipä enää ollut se aikoinaan näytetty autokorjaamojuttu ole näkyvillä ainakaan ensimmäisellä haulla...

Nyt Austinin aika-ajoihin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Adele on kyllä aika hieno, sekä musiikillisesti että ulkomusiikillisesti.

Nyt Wigwam: Tombstone Valentine, sit Callisto: The Fugitive ja Mokoma: Kuoleman laulukunnaat

Sijainti
Oslo
Sekö Kraftwerk-yhtye toimii edelleen? Viimeisin havainto mulla on Kraftwerkista on siltä ajalta kun itse vielä kuuntelin aktiivisesti vielä musiikkia. LP-levyiltä ja radiosta. Ja mahdollisesti muusiikkivideoiden aamuhämäristä. Madonnan 'Papa Don't Preach' on jäänyt mieleen eräänä ensimmäisistä näkemistäni musiikkivideoista.
Jep - linkki: Kraftwerk 3D
Meillä on liput tuohon Autobahn- konserttiin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Aphex twinia kuuntelin. Tytön kommentit "isän mekko" ja kappaleen loputtua "lissee". Minulla ei ollut tapahtumahetkellä mekkoa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Aphex twinia kuuntelin. Tytön kommentit "isän mekko" ja kappaleen loputtua "lissee". Minulla ei ollut tapahtumahetkellä mekkoa.
Olen joskus ollut näkevinäni siitä Aphex Twin -hepusta kuvan, jossa hällä on hame. Josko tyttäresikin?

Nyt King Crimson: Islands, sit Children of Bodom: You're Better of Dead ja Dimmu Borgir: World Misanthropy

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Callisto: Ordeal Of The Century, sit Callisto: True Nature Unfolds ja Callisto: Noir

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Amorphis: The Smoke, sit Eläkeläiset: Das Humppawerk -ep ja Nightwish: End Of An Era

Status
Ei avoinna uusille viesteille.