toleranssisiipi
Langennut enkeli
Mistress of the dead - As I walk like a wraith... soi nyt. Kelpo tunnelmahippapala perjantaiseen ilkamointiin.
Ylvis on kyllä hieno jätkä kaikilla noilla hauskoilla ja taidokkailla biiseillään. Osuu mun hyvän mielen sektorille ihan punk rok.
Jep - tykkään (Ylvis ei ole jätkä vaan kaks). Tämä on kuvattu melkein mun kotinurkilla: https://www.youtube.com/watch?v=PaEnaoydUUoYlvis on kyllä hieno jätkä kaikilla noilla hauskoilla ja taidokkailla biiseillään. Osuu mun hyvän mielen sektorille ihan punk rok.
Oikein huumoririririkas biisi tuokin. Tykkään.Jep - tykkään (Ylvis ei ole jätkä vaan kaks). Tämä on kuvattu melkein mun kotinurkilla: https://www.youtube.com/watch?v=PaEnaoydUUo
Ihan harvakseltaan tuli tuijoteltua, ja lyhyitä pätkiä. En tarrautunut, joten syy lienee Alpun kuvailemassa ominaisuudessa.Tosin se Ylviksen taannoin Suomessakin nähty TV-ohjelma oli ihan täyttä scheißea.
Mä kyllä tykkäsin Ylviksen showsta. Jotenkin epäilen että Suomessa on esitetty valittuja paloja tmv. (Piirka-ilmiö). Tai sitten makuni on vain norjalaistunut.Ihan harvakseltaan tuli tuijoteltua, ja lyhyitä pätkiä. En tarrautunut, joten syy lienee Alpun kuvailemassa ominaisuudessa.
Soisin, ettei minua nimiteltäisi oudoksi, koska en sellainen olelelelelelelelelelelelelallatilaaWeird Al
Tai sitten, ainakin omalta kohdaltani, syy on se, että juuri kun oletin katsovani hyvää huumoria, sainkin eteeni jotain hälläväliä-tason höpötystä, joten aloin suhtautumaan kriittisemmin ohjelmaan, jolta odotin paljon, saadakseni ensivaikutelman siitä että tv-show on jotenkin aivan muuta kuin ne tietyt biisit, joista kuitenkin sain kimmokkeen katsoa ohjelmaa, ja nyt mulla on aivan liikaa lauseita ja pilkkuja tässä virkkeessä. Pärjäilkää.Mä kyllä tykkäsin Ylviksen showsta. Jotenkin epäilen että Suomessa on esitetty valittuja paloja tmv. (Piirka-ilmiö). Tai sitten makuni on vain norjalaistunut.
Ja Suomessa ei haastatellut norjalaiset julkut sanoneet mitään, mikä oli aika tylsää.Mä kyllä tykkäsin Ylviksen showsta. Jotenkin epäilen että Suomessa on esitetty valittuja paloja tmv. (Piirka-ilmiö). Tai sitten makuni on vain norjalaistunut.
"Shoussa" mukana ollut Kalle - joka ei musiikkivideoilla juurikaan esiinny - on melko lahjakas. Tuttu mm. Raske menn- ohjelmasta.Ja Suomessa ei haastatellut norjalaiset julkut sanoneet mitään, mikä oli aika tylsää.
Menetkö pyöräilemään siksi aikaa?Vaimo osti juuri ensi elokuulle liput neljälle hengelle Kraftwerkin konserttiin :ahem:
Nyt ei lähtenenyt sitten ollenkaan. Kertakaikkisen standardia.
Komp. Enemmän odotin. Toivottavasti tuleva levy on tykimpää.Nyt ei lähtenenyt sitten ollenkaan. Kertakaikkisen standardia.
Nyt ei lähtenenyt sitten ollenkaan. Kertakaikkisen standardia.
Höpsis! Tequila on hurmaava biisi.Komp. Enemmän odotin. Toivottavasti tuleva levy on tykimpää.
Mira Luoti vie tämän erän kyllä.
Adelen konsertti päättyi yhden biisin jälkeen.Ykkönen naisartisteista tällä hetkellä ja suurella marginaalilla. Ei yleensä pullukat sytytä, mutta Adelessa on sitä jotain. :ahem:
Biisi ei tuntunut alkavan, skippasin n. minuutin kohdalle, biisi ei edelleenkään ollut alkanut -> laitoin selaimen kiinni, sammutin tietokoneen, heitin sen parvekkeelta, kävin hakemassa tietokoneen pihanurtsilta jotta sain kirjoitettua tämän viestin, heitin tietokoneen uudestaan parvekkeelta ja otin pumpattavan Fagerholm-toimintahahmon kaapista ja mätkin sitä tunnin turpaan.Ykkönen naisartisteista tällä hetkellä ja suurella marginaalilla. Ei yleensä pullukat sytytä, mutta Adelessa on sitä jotain. :ahem: