kurski
Oisko minkä tyyppistä ?
*spruit*Vaimokkeeni joskus taannoin sanoi meikäsetää Hank von Helveten näköiseksi.
Sanoituksista nyt puhumattakaan. Käytän runovertausta. Runoilija voi lasketella kuohuvasta koskesta voimakkaita tai miten haluaaa sanansäikeitä.Doomit eri asteisilla hitauksilla ja vaihtelevilla tyylimausteilla on kyllä hienoja!
Parasta seksiä.Sanoituksista nyt puhumattakaan. Käytän runovertausta. Runoilija voi lasketella kuohuvasta koskesta voimakkaita tai miten haluaaa sanansäikeitä.
Doom metallin sanoitus on vähän kuin tuota koskentulkintaa. Kliseistä sellaista. Kiiltelevillä uistimilla. Jos ripottelee kuohuja tarpeeksi tasaisesti niin jossakin kohtaa kuuntelija löytää itsensä. Kaulaa myöten. Jokin koukku aina kuitenkin tarttuu ja tarkoitushan ei ole pinnan alle painaakaan ihmistä. Pää pinnan alle hetkeksi ja sitten tukasta takaisin ylös.
Janakkalassa tuo tunnettiin nimellä Korhosen uimakoulu.Pää pinnan alle hetkeksi ja sitten tukasta takaisin ylös.
Moottoripyöräilykö nyt on jo out? No niin, tiet ovat jo jäässä ja kohta on järvetkin. Siitäpä sitten kelkkareissulla naisparkojen tukkia avannossa huuhtelemaan. Jos se on se juttu.Parasta seksiä.
Itse en omaa päätäni avantoon työntäisi jos vierellä olisi toinenkin. Antaisin sen kyllä koettaa ensin.Eikun omaa. Tietysti.
First Aid Kit on ehdottomasti parasta mitä Ruotsista on tullut pitkään aikaan. Ja kyllä, musiikkinsa tosiaan onnistuu joka kerta kylmät väreet aiheuttamaan.Tuli Rellun mainos teeveestä ja saman tien kylmät väreet. Vittu mikä laulusoundi. Googlaamaan ja kas ruotsalaisia siskoksia! Terhakkaine, oletan. First Aid Kit. Hienot on harmoniat, huh hellettä.
Oho. Onpas hyvä biisi. Olin unohtanut koko Mobyn olemassaolon. Tack på svenska.Itse en omaa päätäni avantoon työntäisi jos vierellä olisi toinenkin. Antaisin sen kyllä koettaa ensin.
Moby - Extreme Ways
Juu. Moby oli huippua. Melko pian tuolta YouTube putkesta löytyi myös toinen klassikko, mikä nyt on hieman hämmentävämpi.Oho. Onpas hyvä biisi. Olin unohtanut koko Mobyn olemassaolon. Tack på svenska.