Kerkko Koskinen - Yhteinen sävel: Paula Koivuniemi / Rakastan elämää
Kokeile Venomia jospa se kelpaisi.Ei kelpaa Tapsa eikä Miihkali. Herra on hyvä ja sanoo mitä kuunnellaan kahden viikon päästä.
Joo, nykyään tuntuu olevan vähän ylitarjontaa noissa naislaulajissa. Mulle rittää yks Jenni ihan hyvin. Sillä on sentään pari hyvääkin biisiä.Tuli itku tuosta Sannin nenälaulusta.
Jannaa kuultuani vastentahtoisesti, tuli mietittyä, että onko tuo Antti Tuisku. Ei ollut.
Yäk... Mitähän näitä vielä olisi Jannan ja Sannin ja Sanin ja Samuli Putron lisäksi, jotta menisi enämpi sekaisin nimien kanssa?
Sanni - Dementia
Nyt muuten valkeni meikäpojalle että tämä paljon vouhotettu Sanni ei ole se Aikakoneen Sani. Eri naisia lain.
Mimi, Mami, Mumi, Mömi, Sani ja Miisa. Vai miten se lista aikoinaan Iltalypsyssä meni? Noi Sannit ja Jannat taitaa olla hiukan jotain tommosia "tyttö-Robineja", joita levy-yhtiöt pukkaa markkinoille periaatteella: "Kai tällekin jostain joku kohderyhmän tapainen löytyy."Tuli itku tuosta Sannin nenälaulusta.
Jannaa kuultuani vastentahtoisesti, tuli mietittyä, että onko tuo Antti Tuisku. Ei ollut.
Yäk... Mitähän näitä vielä olisi Jannan ja Sannin ja Sanin ja Samuli Putron lisäksi, jotta menisi enämpi sekaisin nimien kanssa?
No eivät kyllä ole. Ensinnäkin tekevät itse biisinsä ja toisekseen kunnianhimo musiikinteon suhteen on ihan toisella asteella kuin levy-yhtiön leipoman ilmiöidoli Robinin.Noi Sannit ja Jannat taitaa olla hiukan jotain tommosia "tyttö-Robineja",
Aha. Jotenkin vaan raadollisesti tulee ajateltua, että kun joku tommonen Robin murskaa kaikki vanhat kotimaiset youtubenlävistysennätykset, niin levy-yhtiöiden pukumiehet olis vastaavaa tyttöversiota pukkaamassa markkinoille. Ehkä ne (levy-yhtiöiden pukumiehet) ei ole niin monipuolisia ajatusmaailmaltaan kuitenkaan, vaan ennemminkin ovat koittaneet kehittää jotain Robin 2.0 -versiota.No eivät kyllä ole. Ensinnäkin tekevät itse biisinsä ja toisekseen kunnianhimo musiikinteon suhteen on ihan toisella asteella kuin levy-yhtiön leipoman ilmiöidoli Robinin.
Sikäli että Robinia vastaankaan mitään olisi mutta kyllä minusta Sannilla ja Jannalla on paljon enemmän annettavaa.