Örfil
Guest
Kiitos.
Ihan hyvä!
Oma suosikki Always.
Onpas tuo nyt suosittu biisi. Oletteko äitejäni?Toisesta toikista tähän pompaten ja biisi johon voi palata aina. Biisi joka teki minusta ikiaikaisen Eris -fanin!
Erasure - Love to Hate You
Mulla on. Per vers ja Odysseia suosikit.
Tässä levyssä on niin paljon hyviä juttuja, että hellurei jne... Sen lisäks että biisit on hyviä ja levy on paljon yhtenäisempi kokonaisuus ku edellinen (joka oli/on yhä kanssa tosi jees), niin yks itseäni kovasti miellyttävä asia on basson miksaaminen niin pintaan, mitä se tällä levyllä on. Ja miksipä ei olis miksattu. Hienoja bassolinjoja, mitkä tekee joistain biiseistä paljon monimutkaisemman oloisia, mitä ne itse asiassa ovatkaan ja toisaalta vaikkapa Juankoski, here I come:ssa basso kuulostaa ihan peruspompotukselta, mikä sopii siihen taas täysin.
Tää on myös niitä harvoja levyjä, joissa Alatalon läsnäolo on pelkästään positiivinen asia. Nimibiisihän on silkkaa mahtavuutta lain.
Ja pisteenä Å:n päällä vielä Penninkilammen vetämät biisit, joista varsinkin "Hän hymyilee kuin lapsi" on kovin hieno ja jossa Å:n pisteen pisteenä on vielä ne bassolinjat.
Erittäin kova levy. Tarvii hankkia hyllyynkin.
Ei huono.
Muistan kun tuo ensimmäinen oli kaksi vuotta sitten kohtuullinen radiohitti Suomessa. Esittäjän nimen kuultuani katsoin sitten kotona tuon musiikkivideon YouTubesta ja olin, että wow eikai siinä.