Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Sangen on hieno kappale muutoinkin, mutta kappaleen nimi on eittämättä yksi populaarikulttuurin hienoimpia. Tämä.

Sue_me

Well-known member
Onpa jäänyt The Cranberriesin vanhempi tuotanto pimentoon vallan lain. Hieno zibale kyllä.

Sijainti
Katabolia
Mitenkähän eilen juuri oli Cranberries mielessä. Varmaan sattumaa. Parasta niissä on ulina. Varmaan menee yö kuunnellessa.

Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Saman levyn Salvation, tai edeltävällä oleva Zombie ihan tuntemattomia? Vai menikö minulla ohi kaikki...taas?
Vain nuo ovat entuudestaan hyvinkin tuttuja. Zombien jälkeen oli kanssa joku hieman duurivoittoisempi kipale tehosoitossa MTV:llä.

Levyjä olen omistanut vain tuon jälkeisestä tuotannosta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt Cat Rapes Dog: The Secrets of God, sit Five Fifteen: Six Dimensions Of The Electric Camembert ja Ozone Player: E Lite

Örfil

Guest
En ole digannut oikeastaan koskaan Kasevaa.

Nyt istuin alas ja annoin sille hetken: 6/12 kieliset akustiset ja siihen päälle SG sähkis ja basso & rummut ihan ok ja jees.
Olen tuon ajan rumpusaundien uberfani! Näin äänitän/miksailen myös jatkossa.

Sanoitus on naiivi mutta ei huooooono!

Tykkäsin :)

Lunssila

Well-known member
En ole digannut oikeastaan koskaan Kasevaa.

Nyt istuin alas ja annoin sille hetken: 6/12 kieliset akustiset ja siihen päälle SG sähkis ja basso & rummut ihan ok ja jees.
Olen tuon ajan rumpusaundien uberfani! Näin äänitän/miksailen myös jatkossa.

Sanoitus on naiivi mutta ei huooooono!

Tykkäsin :)
Noi on melkein parempia nuo tuossa linkkaamassani lähetyksessä nauhotetut kuin levyversiot, joissa on jotain hiton viuluja sotkemassa.

Örfil

Guest
Mutta herrajumala - miksi rumpuja ei soiteta enää niin kuin ennen?

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Peilfeissiä. https://www.youtube.com/watch?v=ZGTLu8q8ydg

Ajattelin ton sanat opetella ja ehdottaa sitä meidän orkesterille esitettäväks. Eihän se sovi alkuunkaan muuhun settiin, mutta jossain vasurihipoissa vois Svetlanat tulla kiihkeiks, kun tuollasta niille laulaa luikauttelis. Eemolli-aamolli-deetä mä just ja just osaan rämpyttääkin, mut toi oikeasti ihan hyvän kuuloinen komppitapa ei oo hallussa. Koklasin äsken, ja tulin siihen tulokseen, että olis syytä koklata joskus toisenkin kerran, jotta sen sais kuulostamaan tuollaselta.
Koklaan nyt uudestaan.
Joo, kyllä mä sen opin. Ei se niin vaikee ole. Svetlanat odottaa jo kuumina. Jossain.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.