Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Näiden kommenttien ansiosta jätin katsomatta. Olen tyytyväinen siihen että minulla riittää itsehillintää olla olematta edes käänteisen houkutuksen uhri, sekä siihen että upottamattomia videoita ei tyrkytetä.

Mä pakkosyötän sen sulle vielä vaikka se olisi viimeinen tekoni.

Mä pakkosyötän sen sulle vielä vaikka se olisi viimeinen tekoni.

Nyt kun tiedän että sun juutuupilinkit voi olla vain edellä mainittu, tai Vielä on kesää jäljellä, niin voipi olla etten klikkaa yhtäkään tarjoamaasi linkkiä. Joten olepas siinä, missä ikinä sitten oletkin.

Tämä vielä mitään. Kokeileppa parin päivän päästä kun täysin yllättäen ja arvaamatta alkaa päässä soimaan ...tiiiotuuuusen rööööööda rosor... :p

Onneksi löi defenssit päälle ja unohdin tuon melodian. Jos joskus tuntuu, että on liian kivaa niin kannattaa kuunnella ruotsalaista iskelmää niin ei oo kivaa enää.

New orderia...tuleepahan tästä taas väkisin mieleen yksi Matti, joka päätti päivänsä pari vuotta sitten. Vittu.

Viimeksi muokattu:
Searching-For-Sugar-Man-_web-300x300.jpg

Nyt Viikate: Vaiennut soitto, sit Dimmu Borgir: Spiritual Black Dimensions ja Dimmu Borgir: Enthrone Darkness Triumphant
Viikate-DimmuBorgirx2_zpsac2d2f2f.jpg

Nyt Butthole Surfers: Independet Worm Saloon, sit Emperor: Anthems to the Welkin at Dusk ja Pazuzu: III - The End of Ages
ButtholeSurfers-Emperor-Pazuzu_zpsc04a69b5.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.