Kuuntelutoikki päivän piisille, jälkipolvi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Nyt CMX: Dinosaurus Stereophonicus, sit Paradise Lost: Host ja As Divine Grace: Romantic Beatitude of Faded Dawn
CMX-ParadiseLost-AsDivineGrace_zpseb129b07.jpg

Kaikkien ihmisten pitäis säännöllisesti kuunnella muutama biisi Queenia. Onhan ne aivan... on, onpa vainen.

Kaikkien ihmisten pitäis säännöllisesti kuunnella muutama biisi Queenia. Onhan ne aivan... on, onpa vainen.
A Night at the Opera pitäis varmaan ainakin joskus hommata. Mulla ei muuten ole yhtään q:lla alkavan artistin/yhtyeen levyä.

Oho njps. Intouduin tyystin huomattuani että niinkin kova pumppu kun Arch Enemy on kuluvan viikon torstaina Tanpereella. Minä jo melkein lippua varaamaan kunnes päätin vielä varuilta kuunnella yhden viisun uuden laulajansa aikajaksolta.

Johan oli tuhtia lööperiä. Vielä pykälä popimmaksi niin sehän sekottuu Nightwishiin ja Evanescenceen.

Oho njps. Intouduin tyystin huomattuani että niinkin kova pumppu kun Arch Enemy on kuluvan viikon torstaina Tanpereella. Minä jo melkein lippua varaamaan kunnes päätin vielä varuilta kuunnella yhden viisun uuden laulajansa aikajaksolta.

Johan oli tuhtia lööperiä. Vielä pykälä popimmaksi niin sehän sekottuu Nightwishiin ja Evanescenceen.

Uuden laulajan takia tota vois mennäkkin nimenomaan katsomaan.

Tässä vielä levyhyllyni aakkosellinen jakautuminen artistin/yhtyeen nimien mukaan (kun kaikkien uteliaisuus asian suhteen kuiteskin heräsi):

levyhyllynaakkosjakauma_zps3caf23db.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.