OoPee
Nuori ikäisekseen
Säkkiipilli siitä mielenkiintoinen instumentti, että se mussa melkein poikkeuksetta aikaan kylmät väreet. Diggaan.
Scotland the Brave :ahem:
Tänään päivän biisi voisi olla Flo Ridan I Cry!
Eilen se oli Sian Chandelier.
ps. Lopettakaa sen hevi-tuuban ylitarjoaminen, hajoaa paitti hautakivet niin myös ihmisen korvat. En ymmärrä miksi joka kaupungin salilla pitää kuunnella sitä örinää ja tiliulilua, yleensä vaihdankin päälle radio Aallon ja sikaniskat tuijottaa murhaavasti. So what.
Säkkiipilli siitä mielenkiintoinen instumentti, että se mussa melkein poikkeuksetta aikaan kylmät väreet. Diggaan.
Pendelli kuuntelee naisten radiokanavaa. EI YLLÄTTÄNYT. Hame korvissa ei hevi häiritse.
Itse taidat muistuttaa ulkoisesti Taru Sormusten Herrasta lima-örkkejä, joille kommunikoinniksi riittää örinä ja tupla-basari. Sanoista ei saa selvää, toki onneksi, koska muuten tekisi lyriikoiden perässä mieli oksentamaan verta ja kääntämään hautakiviä.
EI YLLÄTTÄNYT!
Olen kääntänyt ainaski toistakymmentä hautakiveä eikä ollut örinää ääni joka minun käski niin tehdä.
Oliko se työnjohtajan ääni? Yhtäkaikki, varmaan työnjohtajankin kuunteli heviä.
Tän oppii balalaikalla muuten 5:ssä minuutissa.
Tosi on. Olisinkohan ollut suunnilleen 12-vuotias, kun tuota kitaralla tapailin.
Joo, mutta kaikki pitää opetella "virallisesti" ainakin yhden kerran![]()
Onhan tuokin ehtinyt jo unohtua vaikka sen silloin joskus ulkoa opetteli. Äkkiä varmaan löytyisi uudestaan jos muistelisi.