Mietin asiaa hetken.Eikö tämä homovihjailu voisi jo loppua?
*tykkää syödä lenkkiä*Mutta pystyt varmaan syömään lenkkiä. Siihen ei kaikki pysty, varsinkaan noi kuntoilutouhottajat.
Formulanomi, tuo housumuodin Cro-Magnonin ihminen.
Ei tarvitse tulla tänne keräämään säälipisteitä.Forumillahan ei tunnetusti anneta sääliä mistään fyysisistä vaivoista.
Se että olin sädehoidossa aikanaan imusolmukesyövän takia oli täällä lähinnä pilkan aihe. Kaljupää Jussi - huvittava ilmestys!
Tukka palasi puoliksi. Mutta näkyy hyvin päässä mihin tuli sädetystä vähän roimammin.
Pieni pälkähtämistyyppinen aasinsilta tähän väliin. Ilmailussa oli aikoinaan Roope Sedän huumoripalstalla juttu suomalaisesta lentofirmasta, jossa yhdellä lentäjällä ja jollain pomomiehellä oli riidantynkää keskenään. Tilanne eteni sellaiseksi, että kyseinen pomomies lähetti kyseisen lentäjän mielentilatutkimukseen, jossa lentäjä todettiin mielentilaltaan terveeksi. Tapahtuneen seurauksena lentofirmalla oli sitten Suomen ainoa lentäjä, jolla oli terveen paperit!Saan tänä vuonna "terveen paperit" eli viimeisestä sädehoidosta on silloin kulunut 7 vuotta eikä oireita ole enää tullut sen jälkeen.
Toivottavasti tilanne säilyy näin.
Albert muuten sai tuon palkinnon taannoin. Ojensin itse palkinnon hänelle tuolloin.maradona, tuo KKWCS:n Andrea De Cesaris.
Tottakai. Ei niitä autourheilupokaaleja nyt liikaa kuitenkaan ole.Albert muuten sai tuon palkinnon taannoin. Ojensin itse palkinnon hänelle tuolloin.
Palkinto lienee kunniapaikalla Alpulla!