Näino.Pistinpäs lataukseen. Tyhmyydestä saakin sakottaa.
Noin sanotaan mikro-pc:n sivuilla. Ainaskaan mulla ei kysellyt mitään tilejä perustamaan, tai sisäänkirjautumaan, kun klikkasi latauslinkkiä.Lataussivulla tarjotut tiedostot rekisteröintiavaimineen ovat Adoben mukaan tarkoitettu vain olemassa oleville nykykäyttäjille, eikä ohjelmisto sinänsä ole ilmainen – vaikka sen lataamiseen ei vaadita muuta kuin normaalin Adobe-tilin hankkiminen.
Kyllähän nuo jotkut tyhmät pelipuljutkin pistävät vanhoja pelejään ilmaislevitykseen.Täysversio se onkin, jota ollaan laittamassa eläkkeelle. Eläkkeelle siinä mielessä, että aktivointiserveri lakkautetaan.
Kyl se asentuu ihan pelkällä sarjanumerolla, ilman mitään aktivointeja tai rekisteröintejä. Ja toimii ja käy ja kukkuu. Testattu.Voi muuten olla, ettei noita saa edes aktivoitua toimiviksi. En jaksa ainakaan tähän hätään testata.
http://reviews.cnet.com/8301-13727_7-57562515-263/adobe-releases-creative-suite-2-for-free/
Tämä on hieno postaus. En ymmärrä siitä mitään.Jos joku teistä, kenen kanssa olen FB-kaveri, ehdottaisi mulle FB:n meilissä mun jostain profiilikuvasta kuvamanipulaatiota johonkin.
Huh. Luulin että olin ainoa.Tämä on hieno postaus. En ymmärrä siitä mitään.
Riskillä ja ilman pelivaraa. Ainoa oikea ratkaisu. Mutta oli hyvä, että kysyit neuvoa, etkä mennyt sutena sohlaamaan.Mites jos pystyttelee ton CS2:eeäskakkosen niin ei taida yks tietokone olla tarpeeksi iso sille ja tolle elementsille? Eli vaatinee elementsin poiston että pystyy CS2:n ottamaan käyttöön? Ei muuten, mutta kun on tullut tultua aika tutuksi tuon elementsiversion kanssa ja kun oon täysiä versioita kokeillut niin melkoiseksi "mistäs se ja se toiminto nyt sitten löytyy???" -vatuloinniksi on mennyt niiden kanssa. Eikä hotsittaisi ensin poistella elemetsiä ja sitten asennella täysversioo ja sitten huomata, että turhaksi pähkäilyksi menee ja sitten poistaa täysversiota ja lopuksi asentaa elementsiä uusiksi. Saattanen kyllä päätyä tuon tekemään, mutta ei silleen hotsittaisi.
Pelivarana on onneksi elements-versio rompulla. Mutta sutena sohlaaminen olis muuten vaihtoehdoista miehekkäin.Riskillä ja ilman pelivaraa. Ainoa oikea ratkaisu. Mutta oli hyvä, että kysyit neuvoa, etkä mennyt sutena sohlaamaan.
Neljäsataa megaa reilut oli tuo pelkkä photoshop, jos ei imellä tuota kolmen levyllisen, kaikenlaisia härpättimiä sisältävää versiota. Kait se purettuna ja asennettuna isompi on, mutta ei nyt varmaan hirveen.Pelivarana on onneksi elements-versio rompulla. Mutta sutena sohlaaminen olis muuten vaihtoehdoista miehekkäin.
Sanoisin, että joo. Toimivat.Sitä siis ajoin takaa, että suostuuko kaksi saman ohjelman eri versiota olemaan yhtä aikaa käyttövalmiudessa. Joskus ollut jotain hämminkiä vastaavien jutskien kanssa.
Ok! Menee ja latailee ja asentelee. Ja tulee varmaan kohta tänne takaisin :mad_old::na sekä :nä.Sanoisin, että joo. Toimivat.
Kevyt jallitus miehen tiellä pitää.Sanoisin, että joo. Toimivat.
Nyt hei! Kato hepun omakuvaa avatarissa. Ei ton näköinen mies jallittaisi.Kevyt jallitus miehen tiellä pitää.