Kuvamanipulaatiot

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Kyselin aikanaan että mitä maksais "oikea" versio pelkästä Adobe Auditionista ja hinta oli jotain + 300 egee ja lisuri olis ollut kahdelle koneelle. En ostanut.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Laitoin tuolta ilmaislinkistä löytyneen PS Elements 4.0/5.0:n koneelle ja syöttelin sarjanumerot kanssa.
Muuten ohjelma kyllä toimii, mutta ei suostu hakemaan päivityksiä - ja antaa tästä virheilmoituksen.
Eli Elements on päivittämätön ja korjaamaton alkuperäisversio, en hirveesti diggaile ensinäkemältä.

Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En edes tiedä mitä Elementsillä tehdään, mutta latasinpahan, kun sai ilmaiseksi!

Örfil

Guest
Elementeistä tulee mieleen Lada ja Hervanta. Turhat pyöristykset on jätetty pois.

Captain Howdy

Well-known member
Mulla on CS5.5 täysversio, muistaakseni Design Standard. 5.0 maksoi muistaakseni aikanaan about 1300€ ja tuo puolikkaan päivitys jotain satasia. Mutta on ne kyllä sitten toisaalta tuonutkin rahaa. Mutta mitäpä siitä sanotte, että ostin kolme-neljä vuotta sitten 2000 eurolla fontteja? Kuka nyt aakkosista maksaa?

Örfil

Guest
Mutta mitäpä siitä sanotte, että ostin kolme-neljä vuotta sitten 2000 eurolla fontteja? Kuka nyt aakkosista maksaa?
Olen aina sanonut firmassa että sen sijaan että kirjoittaa uusia maileja, voisi kierrättää vanhoista kirjaimia (tai sanoja).

Mulla on koneella yks txt file, jossa on kaikki kirjaimet A:sta Ö:hön ja kopioin sieltä kaikki kirjaimet ja näin edistän kirjaimien uusiokäyttöä.

Näin vältän turhaa uusien kirjainten käyttöä ja kierrätän sen sijaan vanhoja.

Knoukka

Well-known member
Mulla ois kans Houdille ylimääräsia vokaaleja myydä. Tonnilla irtoo.

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Testasin tuosta CS2-paketista Premiere 2.0:a. Ei wörki Windows 8:ssa. 7:ssa saattais ilmeisesti saada toimimaan Windows Virtual PC-tilassa?