Antsa Rieppo
Well-known member
Löydä joukosta Odinin rasistisoturi.
Kylmästä lämpimään (Jukkana)
Antaa palaa
Rainier sanoi:Perfect age pingviini on tiukkana: "Jos mieli ja kroppa on kuin teinipingviinin, aijaijai ei pieni ulkonäköero muihin vielä tee vanhuspappapingviiniksi - pjvanhusjaffapingviiniksi" :ahem::thumbup: LOL!!!!
Hannu Karpon hattutehtaalla on uusi työnjohtaja.
Vahva avaus, hyvin vahva. Jatkoon.Aikuistuneen lapsitähden, Pingun elatusmaksut olivat omaa luokkaansa.
Hyvä peesi.. Laitetaan jatkoon.Olisihan Bowien David voinut edes hautajaisiin pukeutua hillitymmän koodin mukaan, eikä Ziggynä.
Odin siellä ja Odin täällä, ei kannata samaa juttua tunkea väkisin joka paikkaan.Löydä joukosta Odinin rasistisoturi.
Jukka Poika.. :nope: Ei jatkoon.Kylmästä lämpimään (Jukkana)
Rantabaarista pauhasi alalalalong
kun kuohuista Atlantin aallokon
Nousin ja näin sut ja totesin
hei brown skin
Halusit valokuvan mun kaa
Mä halusin ottaa sut mukaan
Matkamuistoksi, sanoin Lady,
let me take you far away
Mut enhän mä trooppista kukkasta
voinut viedä keskelle pakkasta
ei se ois ollu rakkautta Ooooi
Mä tuun kylmästä lämpimään (Annana)
Aion tulla viereesi kömpimään
Ja vaikka ootkin kaukana siellä,
Kuule beibi me tavataan vielä
Mä tuun kylmästä lämpimään
Aion tulla vielä sua lempimään
Ja vaikka oot kaukana siellä,
Kuule me tavataan vielä
Nyt mun mieli palaa takasin
sinne missä makasin
sun vierellä...
Ihan hyvä yritys, mutta jotain jäi puuttumaan..Ollaankohan me näihin bileisiin vähän ylipukeuduttu, kulta...kulta...KULTA???
Kts. SalmiskaPingviinipakolaisten joukosta hieman tyhmempikin erottaa täysi-ikäiset kakaroista.
Hehheh, mutjoo.. CIMRainier sanoi:Perfect age pingviini on tiukkana: "Jos mieli ja kroppa on kuin teinipingviinin, aijaijai ei pieni ulkonäköero muihin vielä tee vanhuspappapingviiniksi - pjvanhusjaffapingviiniksi" :ahem::thumbup: LOL!!!!
Tämä sopii kyllä kuvan asetelmaan. Jatkoon.Kävis noiki joskus pesulla, hyi saatana.
Ehdottomasti jatkoon.Miami Vice tähti, Don Johnson, vieraili joulukuussa Vladivostokissa.
Kyl sie pystyt parempaankin.Keisarin uudet vaatteet.
Kts. ylläHehhehhe. Jätkät on vähä alipukeutunu.
Hyvin haettu, mutta jäi vajaaksi.Hannu Karpon hattutehtaalla on uusi työnjohtaja.
Taetoo olla Applen miehiä vallan nykyään.Uutta kuvaa kehiin nyt, Nokian mies!
Pirkkalan paskat juodaan vetenä Noksussa.Ai taas näitä kuntaliitoksia.