Kyllä miuta nyt niin nolottaa

Kaktus

Well-known member
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4980
koska minäkin anelen nyt täällä tähtiä. Kilpailussa (linkki lopussa) etsitään kaunissilmäistä keulakuvaa ja homma toimii niin, että eniten klikkauksia saanut voittaa HD-videokameran ym. HD-kamoja, joita niin kipeästi himoitsen ja tarvitsen.

Juuri nyt minulla on toiseksi eniten ääniä, mutta tilanne on tosi tiukka. Kisaan nimimerkillä MIH ja tällä kuvalla:



Pyydänkin, että te, arvon kanssafoorumilaiset, tulisitte klikkailemaan minua. Äänestys vaatii kuitenkin rekisteröitymisen kautta saatavan salasanan. Suosikkiaan voi äänestää joka päivä yhden kerran. Vastustajille ei kannata antaa edes yhtä tähteä, koska arvosanalla ei ole väliä vaan klikkausten lukumäärällä.

Mäkin äänestäisin ketä tahansa teistä, joten pliiis!!!!!1 Tuo omaan alaani liittyvä työkalupakki tulisi niin tarpeeseen. Jos voitan, lupaan tehdä sillä teille F1-FORUM HD-ELOKUVAN kera erikoistehostein (räjähdyksiä, 3d-olentoja, ylilentoja, jne. mitä ikinä nyt juoni vaatii) :ahem:

Kilpailun nettisivu:http://www.winning-look.com/fi/
Minä: http://www.winning-look.com/fi/partecipans.aspx?n=MIH
 
Viimeksi muokattu:

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Tähän nyt melkein jännityksellä odotellaan Teukan ja Mehen kommentteja...
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
HUOMAA, ETTÄ SAAT REKISTERÖITYÄ JA KÄYTTÄÄ PALVELUA, VAIN JOS OLET TÄYTTÄNYT 18 VUOTTA JA ASUT SUOMESSA.
Sori, ensimmäinen ehto täyttyy nippanappa, mutta toi toinen on jo vähän hankala :dunno:
 

Makkonen

Guest
Oisin kyl hieman klikkailutuulella. Vosihan sitä ihan vähäsen.
 

Örfil

Guest
Se oli nopea klikkaus, rekattu ja klikattu:ahem:

Onhan tää häpeällistä jäsenkunnan värväystä, mutta toivon että Kaktus tulee voittokameralla kuvaamaan KKWCS kisoja jossain vaiheessa!
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
mutta toivon että Kaktus tulee voittokameralla kuvaamaan KKWCS kisoja jossain vaiheessa!
sama kävi mulla mielessä :D

niin ja saa sinne paikanpäälle muutenkin tulla, ajamaan, kuvaamaan tai ihan mitä vaan, kaikki käy! :ahem:
 

Kaktus

Well-known member
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4980
Kiitos jo tässä vaiheessa klikanneille... teihin voi luottaa! :thumbup: Jo vain kuvaisin karting-kisoja, kun en ole itse ajamassa. :D
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Eikö jokin aika sitten foorumilla suunniteltu luontofilmin tekemistä? Pianhan se käy mahdolliseksi, kunhan käytte klikkaa Kaktusta.
 
Ylös