Kyllä miuta nyt niin nolottaa

WebSlave

Trackman
Vuorokausi vaihtui, joten piikkikasvi johtaa nyt jo 93-91. :ahem:

Kaktus

Well-known member
Voi vitsit nyt johdan kisaa! Tämä jatkuu vielä kesäkuun puolelle, joten tietenkin minulle kelpaa, jos kerran klikannut klikkaa vielä uudestaan, mutta kiitos jo nyt! :D Teidän ansiosta!

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Olen jo painanut monta kertaa.
..mutta eipä taida rekisteröidä kuin yhden kilkin per kuva per IP-osoite per päivä.

Siitä huolimatta Kake on siirtynyt johtoon! Mmieletöntä! Hyvä Kake! Hyvä Suomi! :thumbup:

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Annoin äänen, johtoon meni :ahem:

:edit: Äääh, klikkasin vahingossa toiselle yhden äänen ja se sai siitä klikkauksen :jaska:

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Äänestä Kaktusta sillä ehdolla, että palkintojen jaossa onkii son sinisilmäisen (aidot?) nurktytin numeron ja privaa sen mulle.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Go kaktus!

Ihan siisti kisa ja hyvät palkinnot!
Ikävä kyllä en pääse sua klikkailemaan kun oon täällä rajojen tuol puolen.
Aika moisia tapauksia noi muut...huhhhuh...

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
toi kakkosena oleva blondi on ihan kaunis nainen (panisin), mutta silmiä on ihan selvästi photoshopattu!

WebSlave

Trackman
toi kakkosena oleva blondi on ihan kaunis nainen (panisin), mutta silmiä on ihan selvästi photoshopattu!
Eiköhän hän ja aika monet muutkin noista vain katsele väripiilareiden läpi. Oletin aluksi, että se on homman jujukin, mutta ei sitä säännöissä näköjään edellytetty.

Vice

Reality bites
Go kaktus!

Ihan siisti kisa ja hyvät palkinnot!
Ikävä kyllä en pääse sua klikkailemaan kun oon täällä rajojen tuol puolen.
Aika moisia tapauksia noi muut...huhhhuh...
Kaipa jos proxyilla värkkäisit niin saisit äänestettyä...

WebSlave

Trackman
Päätin käynnistää signature-kampanjan, ettei äänestysinto pääse hiipumaan. :thumbup:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Kyllä miuta nyt niin nolottaa
koska minäkin anelen nyt täällä tähtiä.
Pyydänkin, että te, arvon kanssafoorumilaiset, tulisitte klikkailemaan minua.
Mäkin äänestäisin ketä tahansa teistä, joten pliiis!!!!!1 Tuo omaan alaani liittyvä työkalupakki tulisi niin tarpeeseen.

Mitä mitä MITÄ TÄÄLLÄ OIKEIN TAPAHTUU?!?!? Onko päässäni vaikeakin vamma, kun mieleni automaatilla korvasi mm. edellä lihavoidut sanat ihan muilla sanoilla?

Saas muuten nähdä koveneeko panokset, jos loppusuoralla painavat böönat rinta rinnan. Huuh.

Jep, klikkailen siis kyllä. Jos Kaksu kerran lupaa tehdä HC-pätkän, mut vehkeet vaan uupuu, niin mähän annan hei kaikkeni.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Klikkasin menemään. En miettinyt tuhmia touhutessani.

Ensin lopsahdin eng sivulle ja siellähän oli ihan järjetön määrä klikkauksia niillä ja luulin, että nyt on Keikistä kiilattu ohi oikein voimalla.