Sama! Reilun tunnin päästä olen suu ammollaan.Pitäisi valmistautua päivän haastikseen, joten voisitteko lakata pidättelemästä minua täällä - kiitos!
Vähän aikaa täytyy vielä kryptisesti kirjoitella. Toinen arvauksistasi osui kuitenkin kohdalleen.En tajunnut hölkäsen pöläystä. Sen verta kuitenkin, että Nomi toimii joko portsarina tai sossun tätinä.
Pitäisi valmistautua päivän haastikseen, joten voisitteko lakata pidättelemästä minua täällä - kiitos!
Sama! Reilun tunnin päästä olen suu ammollaan.
Täällä pidetään peukkuja molemmille haastatelluille!Homma on nyt isoommas kärees, ootellaan lopputulemaa. Tsäänssit on 1/3 tulla valituksi, liekö muut haastateltu samaan syssyyn.
Itse asiassa olin hammaslääkärissä. Lekuri tuppaa haastelemaan ja kyselemään kaikenlaista, vaikka uhri on vastauskyvytön. Olen melkein pahoillani vedätyksestä.Täällä pidetään peukkuja molemmille haastatelluille!
Ai sä pidät peukkuja niille kahdelle, jotka meni haastikseen mun jälkeen? WSPEKS!Täällä pidetään peukkuja molemmille haastatelluille!
Just tommosia ne on kaikki.Lekuri tuppaa haastelemaan ja kyselemään kaikenlaista, vaikka uhri on vastauskyvytön.
Albert Garp, Albert Park, Albin Pargas, Jjusban ja yks Korhonen?Rekrytilaisuudessa oli 30 ihmistä, joista toiseksi vanhin Al-sedän jälkeen oli n. 15 vuotta nuorempi.
Olin joukon kokenein, osaavin ja taatusti motivoitunein. Homma oli kuin nakutettuna mulle tehty, juuri omalla osaamisalueella. Oikein innostuin tajutessani olevani ylivoimaisesti joukon etevin.
Mutta arvatkaapa ketkä viisi valittiin haastatteluun toiselle kierrokselle?
Niin, aivan.
"Ai vittu ku sattuu, lopeta hei"Mikä on sun turvasana?