Kyllä työ tekijänsä löytää - PT 2

Örfil

Guest
Yllätyin asiasta, että burbilla on a) kortti b) auto. Vähänpä sitä kanssaforumistejaan tuntee :eek:

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Burbin auto on tarinana ihan jees, mutta ei luonnollisestikaan vedä mitään vertoja eeppisille tarinoille ja kertomuksille, joita on sepitetty liittyen Harrin lähi-K-marketin tarunhohtoiseen kylmätiskiin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minua on myös jännittänyt kovin sen projektin eteneminen, mutta Harriboy on ollut asian tiimoilta vaitonainen. Onkohan kaikki hyvin?

Örfil

Guest
Kassasta tuli kirje, jonka sisältö oli tiivistettynä "Tervetuloa ansiosidonnaiselle". Jihuu, nyt lähtee Lambo tilaukseen! Albertin osuus 5 e, nyt rällätään 400 päivää ihan jjusbiksina!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Liityin eilen kassaan. Sattumaako? Saatana. Suoraan minun taskusta rahat Örfilin Lamborghiniin. Taas minulta pois.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Jos vähennettäisiin turhaa byrokratiaa ja rahansiirtoja? Erotaan molemmat kassasta ja ilmoitat minulle Lambokauppiaan tilinumeron mihin Gallardon maksan.

Örfil

Guest
Ei, oman se ostaa ja alkaa villin nuoruuden kuusikymppisenä, vapaana miehenä.

Tai sitten muuttavat yhdessä "akan" kanssa jonnekin hornantuuttelikseen, esim. Hankooseen.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minua on myös jännittänyt kovin sen projektin eteneminen, mutta Harriboy on ollut asian tiimoilta vaitonainen. Onkohan kaikki hyvin?
Kun joskus muinoin oli puhetta noista kassaneideistä, niin täällähän lähikauppa sitten suljettiin lopullisesti :D

Sue_me

Well-known member
Vaimokkeellekin pitäisi kehittää duunia Pirkanmaalta kaupungin valoista.

Eka hakemus pistettiin tänään liikenteeseen.