Antsa Rieppo
Well-known member
Itsehän huvitan itseäni laittamalla käytetyn maalariteippirullan pyörimään elokuvaprojektoriin.No itseasiassa juuri parhaillaan tarkkailen kun maali kuivuu. Joten.
Itsehän huvitan itseäni laittamalla käytetyn maalariteippirullan pyörimään elokuvaprojektoriin.No itseasiassa juuri parhaillaan tarkkailen kun maali kuivuu. Joten.
Itse odottelen yhä burbin raportointia voitto-Audinsa tiimoilta.Yllätyin asiasta, että burbilla on a) kortti b) auto.
Jumala ei laiskoja elätä, vaan liiton kassa
sook
Sama.Itse odottelen yhä burbin raportointia voitto-Audinsa tiimoilta.
Jumala ei laiskoja elätä, vaan liiton kassa
sook
Komp.
Tämä on hyvä.
Gallardoa ei valmisteta enää..Jos vähennettäisiin turhaa byrokratiaa ja rahansiirtoja? Erotaan molemmat kassasta ja ilmoitat minulle Lambokauppiaan tilinumeron mihin Gallardon maksan.
Tiedän, mutta uudempia en pidä yhtään minään. Jos ei Örfilille kelpaa, olkoot ilman.Gallardoa ei valmisteta enää..
No, siis, mullahan on sekä a) että molemmat. Ja onkin.Yllätyin asiasta, että burbilla on a) kortti b) auto.
Enks mää jo silloin aikanaan jotain rapskannut?Itse odottelen yhä burbin raportointia voitto-Audinsa tiimoilta.
Lunastaa kämpästä isomman osuuden itselleen kun puoliskon jälkikasvua poistuu vasemmalle ja kaavailee omaa tilalle?Onpas Antsa nyt mystinen!
Kun joskus muinoin oli puhetta noista kassaneideistä, niin täällähän lähikauppa sitten suljettiin lopullisestiMinua on myös jännittänyt kovin sen projektin eteneminen, mutta Harriboy on ollut asian tiimoilta vaitonainen. Onkohan kaikki hyvin?