Kyllä työ tekijänsä löytää - PT 2

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Alppu on siirtynyt maailman vanhimman ammatin harjoittajaksi?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Pääkaupunkiseudulla on muutamakin sopiva pesti avoinna.

En tiedä nyt sitten. Työkavereita on jo siirtynyt sinne suuntaan..
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Päänmetsästäjä soitteli... Huomenna haistatteluun.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Hyvin meni haastattelu ja konsulentti ehdottaa minua jatkoon.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Joo. Ihan kiva mennä haastatteluun paikkaan, jota ei ole hakenut ja ei tiedä mistä positiosta tai firmasta on kyse.
No kieltämättä. Siinä sitten pohtimaan, onko kyseessä uhka vai mahdollisuus? K-marketin kassa vai Nokian myyntijohtaja?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Työnhakuvalmentaja sanoi:
Aivan olennaista on, että työhakemuksessa näkyy yrityksestä tehty ongelma-analyysi. Eli otat selville mitä ongelmia yrityksellä on ja minkälaisia ratkaisuja sinulla on niiden varalle. Astut kuvaan ikään kuin pelastajana, Tämän jälkeen olet korvaamaton eikä sinua voida sivuuttaa.
Tämäkin oli taas ihan uutta juttua. Oletteko te oikeasti kaikki tehneet tuollaisen? No olette varmaan, kun kerran olette töitä saaneet.
Mistähän mä niitä ongelmia ryhdyn kaivelemaan?
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Tämäkin oli taas ihan uutta juttua. Oletteko te oikeasti kaikki tehneet tuollaisen? No olette varmaan, kun kerran olette töitä saaneet.
Mistähän mä niitä ongelmia ryhdyn kaivelemaan?
Äkkiseltään tuon neuvon noudattaminen saa aikaan aika ylimielisen ja mulkun vaikutelman: ei jatkoon.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26854
Tottakai jotain varastojanarin paikkaa hakevan kannattaa saapua työhaastatteluun firman pelastajana. Heittää vähän näkemystä ulkomaankaupasta ja vero-optimoinnista.
 
Ylös