Kyllä työ tekijänsä löytää - PT 2

Örfil

Guest
Eikös kunnon kapitalisti tee työtä kuin työtä.

Työllähän rikastuu.
Mulle olis EHKÄ tarjolla nyt satunnaista hommaa jakeluautokuskina (!) Pirkanmaalla. Homma tulisi ns. "suhteilla" ja olisi siis satunnaista ja tilapäinen pesti.
Ens viikolla kuulen lisää mutta ei tässä nyt muu auta kuin hypätä auton rattiin jos tilaisuus tulee. Työsuhde-etuna tulisi asiakaskunta eli kukkakauppojen viehättävät naismyyjät :thumbup:

Eihän tuo nyt ihan insinöörismiehen koulutusta vastaavia hommia ole autolla suhailla, mutta olisipahan jotain hyötyä tuosta vuonna -82 ajetusta C-kortista. Ja kuulemma saisi vähän palkkaakin. Paino sanalla "vähän".

*suunnittelee maailmanlaajuisen jakelufirman perustamista ja tuhannen auton ostoa*

Örfil

Guest
Mitkä direktiivipäivät? Eikö mun C kortti ole enää validi? Mitä sillä saa ajaa, korkeintaan Raketteja Lavinnossa?

Sue_me

Well-known member
....ja siihen tämä suunnitelma kaatuikin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Koskahan norminpurkutalkoot alkavat? T: Saan myydä 60% vodkaa Alkossa mutten yli 2,8% juomia baarissa.

Sue_me

Well-known member
Tarvitsemme lisää sääntöjä, veroja ja leikkauksia.

Pääasia on, että kaikkia vituttaa, paitsi prosenttikerhoa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Vauhti kiihtyy. Kaksi haastattelua maanantaina. Toinen on normiduunipaikka lähikaupungissa (omalta alalta) ja toinen on vähän erikoisempi juttu (kuitenkin omalta alalta, muttei siis strippaamisesta). Lisäksi yksi avoin alaan liittyvä duunipaikka ja vielä se duuni josta edellisessä postauksissa kerroin. (ei kuitenkaan se 2 viikon juttu, joka liittyy enämpi tuohon toiseen...) Jos näistä ei lohkea, niin jo on perkele. Sitten saa k-rit tuta! :mad_old:

Sue_me

Well-known member
Oli lähellä Turkuuniin hakeutuminen, mutta vedin hakemuksen pois.

Eli en edes lähettänyt hakemusta.

Trullinkaasu

Well-known member
Mulla on Turusta vain positiivisia kokemuksia. Ja ei nyt mitään kaksimielistä ajattelua, vaan siis Turun saaristo on aliarvostettua, hienoa kanta-seutua.

Ja kauniita naisia vilisee Turussa. Tummaa, brunee, vaaleaa... joka lähtöön. Kaikki kelpaa.

Trullinkaasu

Well-known member
No eihän ole. En ole ikänään kenenkään kuullut sanovan, että saaristo on rumaa ja tympeää seutua.
Albert Oil on F1-forumin Albert Oil. Millä numerolla Alpun pelipaita hilataan kattoon? Ehdotan numeroa 69 Alpulle.

Albertin kommentit voisi laittaa maksullisiksi, kuten veli-purppi ehdotti kerran. Olisi sellainen pelitili joo, että voisi noita pubi-visoja pitää röyhkeällä ja mestarin elkein.

oldez

Well-known member
Albert Oil on F1-forumin Albert Oil. Millä numerolla Alpun pelipaita hilataan kattoon? Ehdotan numeroa 69 Alpulle.

Albertin kommentit voisi laittaa maksullisiksi, kuten veli-purppi ehdotti kerran. Olisi sellainen pelitili joo, että voisi noita pubi-visoja pitää röyhkeällä ja mestarin elkein.
107?

Trullinkaasu

Well-known member
Joo.

Itselleni on varattu numero 91. Kai mä tuona vuona olen syntynyt. Melkoinen vanha pappa tässä alkaa jo olla. Melkein hävetttää.

107 ja 19 ovat nyt varattuja. Sinkkunumeroita on vielä liuta jäljellä.

Örfil

Guest
Ei mihinkään hommaan tänä päivänä noin vaan mennä.

Kysy Raikku pakun (alle 3,5t) mahdollisuutta. Siinä vaaditaan vain liikennelupa, joka on työnantajan velvollisuus siinä missä katsastuskin.
Voihan perkele :thumbdown

Firmassa on siellä myös paku ja täytyy nyt selvittää tämä asia. Kortinlähtö ei kiinnosta.
Ajoa ei olisi kuin kerran, pari viikossa mutta sekin lisätienesti olisi tarpeen ökyelämäntyylini ylläpitämiseksi. Olen mm. joutunut pienentämään viikottaista salmiakkiannostani aivan rahvaan tasolle.