Antsa Rieppo
Well-known member
Soon hyvä!
Mulle olis EHKÄ tarjolla nyt satunnaista hommaa jakeluautokuskina (!) Pirkanmaalla. Homma tulisi ns. "suhteilla" ja olisi siis satunnaista ja tilapäinen pesti.Eikös kunnon kapitalisti tee työtä kuin työtä.
Työllähän rikastuu.
Pitää olla ammattipätevyyskurssi suoritettuna.Mitkä direktiivipäivät? Eikö mun C kortti ole enää validi? Mitä sillä saa ajaa, korkeintaan Raketteja Lavinnossa?
Onko tuosta apua?Mitkä direktiivipäivät? Eikö mun C kortti ole enää validi? Mitä sillä saa ajaa, korkeintaan Raketteja Lavinnossa?
No eihän ole. En ole ikänään kenenkään kuullut sanovan, että saaristo on rumaa ja tympeää seutua.Turun saaristo on aliarvostettua.
Albert Oil on F1-forumin Albert Oil. Millä numerolla Alpun pelipaita hilataan kattoon? Ehdotan numeroa 69 Alpulle.No eihän ole. En ole ikänään kenenkään kuullut sanovan, että saaristo on rumaa ja tympeää seutua.
107?Albert Oil on F1-forumin Albert Oil. Millä numerolla Alpun pelipaita hilataan kattoon? Ehdotan numeroa 69 Alpulle.
Albertin kommentit voisi laittaa maksullisiksi, kuten veli-purppi ehdotti kerran. Olisi sellainen pelitili joo, että voisi noita pubi-visoja pitää röyhkeällä ja mestarin elkein.
Joo.
Voihan perkele :thumbdownEi mihinkään hommaan tänä päivänä noin vaan mennä.
Kysy Raikku pakun (alle 3,5t) mahdollisuutta. Siinä vaaditaan vain liikennelupa, joka on työnantajan velvollisuus siinä missä katsastuskin.