Kyllä työ tekijänsä löytää - PT 2

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Lopulta pelasin tässä hieman uhkarohkeasti upporikasta ynnä rutiköyhää. Alkoi jo epäilys painaa mieltä, mutta tänään tuli mieluisa puhelu: "Terve, PekPoy. Paikka on teidän." Nyt on hyvä fiilis!
Skäddääm! On se kova.
Pakko olla forumistin pilasoitto! Tai sitten nimesi on todellakin PekPoy. Onnittelut kuiteennii!
:D
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Nyt vasta tajusin, että "Herwoodissa". Kattotaan joku sopivampi kerta, nytkin painelin suoraan takaisin lenkittämään ja syöttämään pimuja.
Heh nou hätä :)
Ilmottele jos liikut nurkilla niin turistan sumpin ääressä kuulumiset :)
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Lopulta pelasin tässä hieman uhkarohkeasti upporikasta ynnä rutiköyhää. Alkoi jo epäilys painaa mieltä, mutta tänään tuli mieluisa puhelu: "Terve, PekPoy. Paikka on teidän." Nyt on hyvä fiilis!
Onnittelut :thumbup:
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Työhaastattelua pukkaa, maanantaina pitäis taas mennä kehumaan itseäni. Kohtahan tässä on jo valinnanvaikeus, kun on kahdessa paikassa tyrkyllä eikä kumpikaan ole vielä varmistanut varaustaan.
 

Örfil

Guest
Ai niin, se eilinen haastattelu.

Oli jo tiedossa että se on pikahaastattelu, eli vartti oli varattu aikaa. Olin ajoissa paikalla ja mietin mitä on tuleman. Joku jamppa (varmaankin nimeltään joni tms.) oli myöhästynyt ja kysyivät että voinko odottaa ja ottavat tämä yhden siinä ennen minua. Olin toki joviaali.

Tämä heppu oli sisällä vajaan 10 minsaa. Sitten tuli minun vuoroni ja aika hyvin se meni. Olin kellon mukaan sen täydet 15 minsaa.

Jos jostain homma jää kiinni, ne se voi olla kun mulla ei ole sen kummempaa virallista paperia koodaamisesta, kuin firman sisäiset kurssit ja Tieturin VB kurssi 2000 luvulta. Työkokemusta on VB koodaamisesta parin vuoden ajalta ja eri mallinnuskielistä (toimittajaspesifisiä) hurumycket ja myös ohjelmointiprojektin prosesseista siitä ympäriltä sitten ainakin enemmän kuin riittävästi. XSLT, XML ja HTML juttuja (ei suoranaista koodaamista) olen tehnyt vaihtelevasti työhön liittyen, mutta riittääkö se, jää nähtäväksi.

Vain 15 tyyppiä valitaan, en tiedä montako on hakenut, mutta arvelisin että paljon.

Jos ei nappaa, teinivanhuus jatkuu perfect age pappana, lisää vaan biletystä ja GOGOGO!
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Eikös toi molli oo jo vähä aikaajäänyt. Monster.fi on kovempi sana.
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world
Joku jamppa (varmaankin nimeltään joni tms.) oli myöhästynyt!
:D


Jos jostain homma jää kiinni, ne se voi olla kun mulla ei ole sen kummempaa virallista paperia koodaamisesta, kuin firman sisäiset kurssit ja Tieturin VB kurssi 2000 luvulta. Työkokemusta on VB koodaamisesta parin vuoden ajalta ja eri mallinnuskielistä (toimittajaspesifisiä) hurumycket ja myös ohjelmointiprojektin prosesseista siitä ympäriltä sitten ainakin enemmän kuin riittävästi. XSLT, XML ja HTML juttuja (ei suoranaista koodaamista) olen tehnyt vaihtelevasti työhön liittyen, mutta riittääkö se, jää nähtäväksi.
Olisit lyöny niille kouraan aa) jonkun muinaisen Nokialaisen tai pee) tiiliskiven, ja sanonu että "Mä oon koodannu tän!"
 

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Liittynyt
15.8.2015
Viestit
2229
Sijainti
Anywhere in the world

Örfil

Guest
Olisit lyöny niille kouraan aa) jonkun muinaisen Nokialaisen tai pee) tiiliskiven, ja sanonu että "Mä oon koodannu tän!"
En tiedä oliko hyvä vai huono mainita, että ostin vuonna -85 Commodore Vic-20 tietokoneen ja osaan myös Basic:ia :eek:
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Eikös toi molli oo jo vähä aikaajäänyt. Monster.fi on kovempi sana.
Riippunee alasta. Ainakin meikän alalla Monster on lähestulkoon hyödytön, jopa Moliin verrattuna. Todella pieni osa paikoista ilmoitetaan Monsterissa (nekin ilmoitetaan yleensä myös Molissa ja alan omilla rekrysivustoilla), ja johtuen järjestelmän todella hämmentävästä hakurajaussysteemistä on järkevien hakujen tekeminen todella työlästä.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Pakko olla forumistin pilasoitto! Tai sitten nimesi on todellakin PekPoy. Onnittelut kuiteennii!
Hienoa! :thumbup:
Hienoa! :thumbup:
Hieno juttu! Onnea ja työniloa oikeudenmukaisuuden puolesta! :thumbup:
Onnea pekkikselle, Forumin Heikki Lampelalle :cool:
Skäddääm! On se kova.
:D
Onnittelut :thumbup:
Kiitos!

Peliliikkeen päälle tuon täytyy tuntua tuplagurmeelta. Mahtia!
Juurikin näin. Onhan näiden duunihommien pyörittely aina jollain tavalla jännää, mutta peliliikkeillä kikkailun myötä meinasi jäädä yöunet nauttimatta.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Onnea PekPoylle!

Nyt hankkimaan materiaa, vatsahaava ja burnout!
 

Örfil

Guest
Katsoin piruuttani joko olisi opiskelijavalinnat päivitetty TE:n sivuille ja olihan ne.

Aloitan 30.3. koodariopiskelut Tampereella yliopistolla. Toivon kipinä paluusta työelämään siis elää!
 
Ylös