Kyllä työ tekijänsä löytää - PT 2

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Hyvää haastattelua vain.
Kiitos. Nyt on ohi, taas vain odotellaan josko sieltä joku ottaisi yhteyttä ja pyytäisi töihin. ilmeisesti perjantaihin mennessä pitäisi olla selvillä?

Nyt vain mietityttää se aiempi paikka, jos ne soittaa ja tarjoaa töitä, niin voikohan niitä pyytää odottamaan viikon loppuun, kunnes toi toinenkin on varmistunut, kun kiinnostaisi enemmän tää lähempänä oleva.

Yllätyksekseni yksi haastattelijoista asuu ihan tässä lähistöllä. Mitenköhän paljon olen mokaillut sielläpäin liikkuessani, ainakin tunnisti heti kun astuin ovesta sisään.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Yllätyksekseni yksi haastattelijoista asuu ihan tässä lähistöllä. Mitenköhän paljon olen mokaillut sielläpäin liikkuessani, ainakin tunnisti heti kun astuin ovesta sisään.
Mulla kävi ihan samoin, tuossa aiemmin mainitsemassani rekrytilaisuudessa. Toinen esimiehistä asuu ihan lähellä ja on nähnyt mut kuulemma päivittäin pyöräilemässä ohi. Miten mä sille mieleen olen jäänyt, kun itse en häntä kyllä muistanut lain?

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Mulla kävi ihan samoin, tuossa aiemmin mainitsemassani rekrytilaisuudessa. Toinen esimiehistä asuu ihan lähellä ja on nähnyt mut kuulemma päivittäin pyöräilemässä ohi. Miten mä sille mieleen olen jäänyt, kun itse en häntä kyllä muistanut lain?
Melko hyvin jää mieleen inehmo, joka päivittäin sotkee munamankelilla ohitse ilman housuja.

jjv

Arschloch
Jospa tuo onkin haastattelijoiden taktiikka, sanovat kaikille:
"Mä oonkin muuten nähnyt sut kadulla usein."
- Oho...öö...aijjaa...tota, Jaffaahan siinä Lasol-pullossa oikeesti oli...

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Niinno, nimellä kun katselin Fonecta Finderistä, niin asuu kyllä tuossa ihan meidän koiranulkoilutuslenkin varrella. Lieneekö jäänyt montakin liukumiinaa portinpieleen.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Nyt vain mietityttää se aiempi paikka, jos ne soittaa ja tarjoaa töitä, niin voikohan niitä pyytää odottamaan viikon loppuun, kunnes toi toinenkin on varmistunut, kun kiinnostaisi enemmän tää lähempänä oleva.
Vaikka suullinen sopimus onkin pätevä, niin käytännössä asia katsotaan sovituksi vasta työsopimuksen allekirjoituksen jälkeen. Kun tuo aiempi on jahkaillut jo jonkin tovin, niin tuskinpa se nimien paperiin laittaminen on niin hätäistä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Työhaastattelussa edelläni odotushuoneessa pariskunta.
- Rakas, mä näytän tossa selfiessä ihan apinalta.
- Höpsis pöpsis, näytät ihanalta.
- Ite näytät ihanalta, höpönassu.
- Sä näytät kaikkein ihanimmalta, huppelipuppeli.
- Ite oot höpsöpöpsö.

Nuo varmasti saavat työpaikan nenäni edestä.

burb

.
Leipäläpiajon kieltäjä? Kasvon pelastaja? Silmän kantaja?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Työhaastattelussa edelläni odotushuoneessa pariskunta.
- Rakas, mä näytän tossa selfiessä ihan apinalta.
- Höpsis pöpsis, näytät ihanalta.
- Ite näytät ihanalta, höpönassu.
- Sä näytät kaikkein ihanimmalta, huppelipuppeli.
- Ite oot höpsöpöpsö.

Nuo varmasti saavat työpaikan nenäni edestä.
Oliko tuo vuoropuhelu tosijuttu vai keksimäsi kauhutarina? :eek!: