Viimeksi muokattu:
pic.twitter.com/1vpWXBqMsgpic.twitter.com/1vpWXBqMsg
Grosjeanin uudesta potasta pienet maistiaiset.
Millähän lailla Valtteri Bo"seventyseven"as on jotenkin parempi?pic.twitter.com/1vpWXBqMsg
Tossa vielä suora linkki. Mikä hiton R8MAIN? Nyt on kyllä väkisin korvattu kirjainta numerolla. R"EIGHT"MAIN GROSJEAN?
On se Bo77as nyt helpompi tulkita sanaksi Bottas kuin R8main Romainiksi.Millähän lailla Valtteri Bo"seventyseven"as on jotenkin parempi?
No tuo seiska nyt edes muistuttaa T-kirjainta, kasi O-kirjaimena taas on jo aika kaukaa haettu. Vähän kuin tuo SEL8NNE joka ei ole minulle koskaan avautunut.Millähän lailla Valtteri Bo"seventyseven"as on jotenkin parempi?
Kahdeksikossa on kaksi o:ta päällekäin. Olisin kyllä Romainina tyylitellyt tuon toisin (eli siten, että jompi kumpi ympyrä toimisi Romainin o:na).No tuo seiska nyt edes muistuttaa T-kirjainta, kasi O-kirjaimena taas on jo aika kaukaa haettu. Vähän kuin tuo SEL8NNE joka ei ole minulle koskaan avautunut.
Tai A kirjaimen siitä kasista olisi ehkä saanut pienellä modaamisella Toi kuvan toteutus on kyllä huono, jos sitten on lopullinen kypärään tuleva versio eikä vain suunnitelma.Kahdeksikossa on kaksi o:ta päällekäin. Olisin kyllä Romainina tyylitellyt tuon toisin (eli siten, että jompi kumpi ympyrä toimisi Romainin o:na).
No, voihan sitä Red Bull -paikkaa noinkin tavoitella. Vielä kun tuon iin jonnekin hukkaisi.Sehän on vaihtanu nimensä Rbmainiksi.
Ei kai sitä vakavissaan ollut edes esitettykään missään vaiheessa. Eli ei ole tällaista sääntöä.Astuiko se ehdotettu sääntömuutos voimaan, että kauden aikana kuskit ei saa vaihtaa potan väritystä?
Heh. Taitaa olla ainoa kerta, kun Sutilin kypärä ei ole taytetty sponsorilogoilla.
Paha sanoa kenen idea ne ovat, kun niin moni ammattimaalari niitä käyttää. Ne taitaa olla tämän aikakauden tyyliä, ei ne mun mielestä ainakaan pahalta näytä. keventää jotenkin kokonaisuutta värien rajauksissa.Kenen kuningasidea nuo joka kypärästä löytyvät 'piikit' ovat ja pitääkö joku niitä vielä jotenkin hienoina?
Eivät pahan näköisiä tosiaankaan, mutta ovat jo aikamoinen klisee varsinkin jos koko väritys perustuu lähinnä noihin "piikkeihin". Esim. Gutierrezin kypärä näyttää suoraan kaupan hyllyltä kaapatulta. Persoona puuttuu.:thumbdownPaha sanoa kenen idea ne ovat, kun niin moni ammattimaalari niitä käyttää. Ne taitaa olla tämän aikakauden tyyliä, ei ne mun mielestä ainakaan pahalta näytä. keventää jotenkin kokonaisuutta värien rajauksissa.