Kypärät kaudella 2021

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4565
Katos, pitkästä aikaa? sinistä kypärässä. Tuo on ihan kiva kuula! (y)
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8363
Sijainti
Helsinki
Ricciardo.



Norris:



Gio:


Tsunoda:



Perez:



Verstappen:


Leclerc:

Sainz:
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Alonso kantaa vieläkin Mild Sevenin värejä. Jännää miten sponsorin värit jäi, vaikka yhteistyö on loppunut jo 15v sitten.
 

Magnum2300

Well-known member
Liittynyt
28.10.2009
Viestit
644
Alonsolla oli sinipunakeltainen kypärä jo 2001 aloittaessaan F1:ssä Minardilla. Toki tuo vaaleansininen sävy taisi tulla vasta vuoden 2002 kypärään, kun Fernando oli Renaultin testikuljettaja.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5690
Harvasta nykykuskin potasta erityisemmin pidän. Sponsorit vaan rajottaa liikaa väritystä. Gaslynkin Imolan GP:n Senna-tribuutin pilasi järjettömän kokoinen AlphaTaurin tarra. Noista eniten silmää miellyttää ehdottomasti Alpine-kuskien kypärät.
 

V7ville

Wannabe graafikko ja speedrunaaja
Liittynyt
21.3.2014
Viestit
3
eikös Nolonson kypärässä yhdisty Espanian värit + Oviedon maakunnan värit?
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8332
Sijainti
Vantaa
Alonsolla oli sinipunakeltainen kypärä jo 2001 aloittaessaan F1:ssä Minardilla. Toki tuo vaaleansininen sävy taisi tulla vasta vuoden 2002 kypärään, kun Fernando oli Renaultin testikuljettaja.
Sininen oli tummaa, ei Mild Sevenin vaalean sinistä.
 
  • Like
Reaktiot: SJ

Harri Neste

Member
Liittynyt
14.3.2014
Viestit
13
eikös Nolonson kypärässä yhdisty Espanian värit + Oviedon maakunnan värit?
Oviedo on kaupunki ja Asturian maakunnan pääkaupunki. Asturian värit on aikalailla nuo sininen ja keltainen ja Espanjan värit tiedetään, joten kyllä. Piti nyt korjata, kun olen käynyt Asturiassa kuvaamassa dokkaria ja Oviedossa pari yötä yöpynytkin.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5103
Vitut itse kypärästä mutta muistan elävästi sen, kun Räikkösestä leivottiin kauden 2001 "vuoden junnua". Minardin silloinen omistaja Paul Stoddart puhuin tuolloin väkevästi sen puolesta, että hänen mielestään Alonso olisi kyseisen tittelin arvoinen, mutta koska auto on niin huono, niin hänen kykynsä eivät pääse esille. Vielä tuolloin pidin sitä pelkkänä sanahelinänä mutta sittemmin olen saattanut muuttaa mieltäni.
 

Punainen

Well-known member
Liittynyt
4.2.2002
Viestit
688
Itse muistelisin Alonson olleen uransa ensimmäisissä vapaissa harjoituksissa Minardilla 17. nopein. Pidin sitä kovana saavutuksena sarjan hitaimmalla autolla. Saatan toki muistaa väärinkin, onhan tosta jo hetki vierähtänyt.
 

IceManFani

Tunari
Liittynyt
10.9.2006
Viestit
1547
Sijainti
Lohja, valitettavasti...
Itse muistelisin Alonson olleen uransa ensimmäisissä vapaissa harjoituksissa Minardilla 17. nopein. Pidin sitä kovana saavutuksena sarjan hitaimmalla autolla. Saatan toki muistaa väärinkin, onhan tosta jo hetki vierähtänyt.
Vaikka nyt hieman myöhässä vastaan tähän, mutta F1:n virallisilta sivuiltahan noita menneiden kausien sessioiden tuloksia voi edelleen katsoa. Muistat toki tuon oikein.
Taakse jäivät muun muassa: Burti, Mazzacane, Bernoldi, Button ja tottakai tallikaveri Marquez.
 
Ylös