Kypärät 2014

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
pic.twitter.com/1vpWXBqMsg

Grosjeanin uudesta potasta pienet maistiaiset.
pic.twitter.com/1vpWXBqMsg

Mikä hiton R8MAIN? Nyt on kyllä väkisin korvattu kirjainta numerolla. R"EIGHT"MAIN GROSJEAN?

BO77AS on mun milestä vielä ihan ok, mikä lukeekin 2014 kypärässä.
1622124_494822583968948_905146374_n.jpg

Viimeksi muokattu:
Millähän lailla Valtteri Bo"seventyseven"as on jotenkin parempi?

No tuo seiska nyt edes muistuttaa T-kirjainta, kasi O-kirjaimena taas on jo aika kaukaa haettu. Vähän kuin tuo SEL8NNE joka ei ole minulle koskaan avautunut.

No tuo seiska nyt edes muistuttaa T-kirjainta, kasi O-kirjaimena taas on jo aika kaukaa haettu. Vähän kuin tuo SEL8NNE joka ei ole minulle koskaan avautunut.
Kahdeksikossa on kaksi o:ta päällekäin. Olisin kyllä Romainina tyylitellyt tuon toisin (eli siten, että jompi kumpi ympyrä toimisi Romainin o:na).

Kahdeksikossa on kaksi o:ta päällekäin. Olisin kyllä Romainina tyylitellyt tuon toisin (eli siten, että jompi kumpi ympyrä toimisi Romainin o:na).
Tai A kirjaimen siitä kasista olisi ehkä saanut pienellä modaamisella Toi kuvan toteutus on kyllä huono, jos sitten on lopullinen kypärään tuleva versio eikä vain suunnitelma.

Sehän on vaihtanu nimensä Rbmainiksi. 8 = B-kirjain ollu sen verran pitkään noissa h4x0r teksteissä ettei mitään rajaa. Tai varmaan jokanen vähänkään nuorempi on koulussa tehnyt sitä 80085 tekstiä laskimella...

Sutilin on mun mielestä tähän asti hienoin. Gutiereksen kypärä näyttää Hamiltonin kypärältä.

Tekisi melkein mieli piirustella nuo ja jokuset muut kypärien väritykset viime vuosilta, vaihdella värit ristiin, tai muuttaa kaikkien värit mustavalkoisiksi ja pistää pystyyn kisan, että osaako kukaan yhdistää designeja oikeisiin kuljettajiin.

Hyvänä esimerkkinä edes hiukan satunnaisemmin lajia seuraavat tuskin erottaisi Hamiltonin ja Gutierrezin kypäriä toisistaan, jos niistä poistettaisiin mainokset:D

Heh. Taitaa olla ainoa kerta, kun Sutilin kypärä ei ole taytetty sponsorilogoilla.

Gutierrezin kypärässä on mun mielestä jo tyyliä.

Astuiko se ehdotettu sääntömuutos voimaan, että kauden aikana kuskit ei saa vaihtaa potan väritystä?

Kenen kuningasidea nuo joka kypärästä löytyvät 'piikit' ovat ja pitääkö joku niitä vielä jotenkin hienoina?

Varma tapa sotkea kypäränsä tunnistamattomaksi mössöksi.

Kenen kuningasidea nuo joka kypärästä löytyvät 'piikit' ovat ja pitääkö joku niitä vielä jotenkin hienoina?
Paha sanoa kenen idea ne ovat, kun niin moni ammattimaalari niitä käyttää. Ne taitaa olla tämän aikakauden tyyliä, ei ne mun mielestä ainakaan pahalta näytä. keventää jotenkin kokonaisuutta värien rajauksissa.

Paha sanoa kenen idea ne ovat, kun niin moni ammattimaalari niitä käyttää. Ne taitaa olla tämän aikakauden tyyliä, ei ne mun mielestä ainakaan pahalta näytä. keventää jotenkin kokonaisuutta värien rajauksissa.

Eivät pahan näköisiä tosiaankaan, mutta ovat jo aikamoinen klisee varsinkin jos koko väritys perustuu lähinnä noihin "piikkeihin". Esim. Gutierrezin kypärä näyttää suoraan kaupan hyllyltä kaapatulta. Persoona puuttuu.:thumbdown

Status
Ei avoinna uusille viesteille.