Kun keskittäminen vietäisiin kivesten hieronnan sijaan kerrasta maaliin saakka, maailmassa olisi luultavasti maksimissaan 5:viisi kaupunkia: New York, Lontoo, Pariisi, Delhi ja ShanghaiSe on sitä kun tuolta Euroopan metropoleista ripotellaan kaikenlaisia virastoja sun muita tsydemeitä (*) ympäri landea eli esim. tänne Suomeen. Parempi olis kun keskitettäisiin virastot ja muut euroopanlaajuiset toiminnot sinne missä eurooppalaiset ihmisetkin pääasiassa majailee, eikä tänne harvaan asuttuun pohjolaan.
(*) tsydemi puolestaan on semmonen niinku, no, tsydemi
Eivät tuommoiset Lontoon ja Pariisin tapaiset käpykylät kelpaa keskittämisen kohteeksi. Otetaan vaikka Tokio ja Karachi tilalle.Kun keskittäminen vietäisiin kivesten hieronnan sijaan kerrasta maaliin saakka, maailmassa olisi luultavasti maksimissaan 5:viisi kaupunkia: New York, Lontoo, Pariisi, Delhi ja Shanghai
Unohdin myös Etelä- ja Väli-Amerikan.Eivät tuommoiset Lontoon ja Pariisin tapaiset käpykylät kelpaa keskittämisen kohteeksi. Otetaan vaikka Tokio ja Karachi tilalle.
Itkupotkuraivari.
Ai senkinkö se ryökäle nyt on varastanut. Multa se vei housut.Sull' on mun luonto, burb!
Kannatetaan.Ehdotan burbin julistamista joksikin.
"Autuiaita ovat..." tyyliin vai?Autuaaksi?
Ok, itse ehdotan pyhimystä. "Saint Burb"!En tarkoita sitä.
Eli tästä saa sen kuvan, että 'mun' sanonnat on huonoja, mutta toisten peiskaarit, ikean huonekalut, niin aivanit, yms. on hauskoja?
Sä et nyt taida päästä yli tuosta sanasta?
Sulla pitää näköjään aina olla joku sana/sanonta joka on vilahtanut keskusteluissa, ja jota sä jäät toistelemaan aivan kuin se alkuperäisenä heittona olisi ollut jonkinlainen henkilökohtainen loukkaus. Ja se pitää sitten tunkea aivan jokaiseen toikkiin ja keskusteluun, osoituksena siitä että kun joku on sanon... kirjoittanut joskus jotain mikä sua vaivaa, niin sä saat san... kirjoittaa saman asian tuhat miljardia kertaa jotta sama asia vaivaisi kaikki muitakin.
Itkupotkuraivari, epilepsia, tyyny naamalle, käytetty kortsu... ethän sä voi huumorinkaan piikkiin näitä papukaijailuja laittaa. Tai laita vaan. Tai vedä vaikka itkupotkuraivarit. Sitähän sä tässä haet, eli että joku reagoi, jotta sä saat marttyroida.